10. ledna 2020

KNIŽNÍ POVÍDÁNÍ #6 Knižní novinka, Foto kalendář,..

Pokud ještě neznáte sérii knižní povídání, tak se jedná o články, ve kterých společně probereme různá témata z knižního světa. Jako například nějaké zajímavé knižní novinky, nebo třeba knižní akce, které se chystají, či se konaly v nedávné době. Občas se ohlédneme za nějakým úplně jiným zajímavým a tou dobou aktuálním tématem. V předchozích knižních povídáních už jsem se rozepsala například o audioknihách a Humbooku, knižních štafetách, Světě knihy nebo dárcích pro knihomoly a křtu knihy Láskohledači. Tentokrát vám představím novou knížku české spisovatelky. A kalendář, který si můžete vytvořit ze svých fotech, kterému jsem vymyslela naprosto úžasné využití.


Fotokalendář
V rámci spolupráce s firmou tiskařík.cz vám dneska představím fotokálendář, který jsem si měla možnost vyrobit z vlastních fotek. Kalendáře vyráběné na míru plné našich vzpomínek mi přijdou, jako naprosto skvělá věc. Jsou mnohem osobnější a zároveň jsou  i designovým prvkem v místnosti! Můžete si nechat vyrobit, jak stolní tak nástěnný kalendář a dále můžete vybírat mezi několika druhy a motivy kalendářů. Když si zvolíte typ kalendáře i barevný motiv, už vám jen stačí vybrat fotky a zvolit jejich pořadí, je to opravdu snadné. Já jsem si vybrala týdenní stolní kalendář a jsem z něj totálně nadšená! Je opravdu nádherný, kvalitní a ty fotky...dokonalost. Rozhodně vám firmu tiskařík.cz doporučuji a určitě se mrkněte i na jiné produkty, které vyrábějí, protože já jsem tam objevila samé úžasné věci, jako například pexeso z vlastních fotek!

Hodně jsem uvažovala, co budu s tímto kalendářem dělat až skončí rok 2020. Je plný krásných fotek, ale skladovat si kalendář plný termínu zubaře a podobně mi úplně nesedlo... Proto jsem pro tento kalendář vymyslela naprosto dokonalé využití a jsem z toho extrémně nadšená! Rozhodla jsem si do něj zapisovat věci, které mi konkrétní dny vykouzlí úsměv na tváři. Každý večer si sednu a zamyslím se nad nějakou věcí, která mi během dne udělala radost a zapíšu si ji. Takže kdykoliv budu smutná, můžu si projít hromadu věcí, které mi v životě dělají radost. A zároveň je opravdu velice příjemné se  v této uspěchané době na chvíli zastavit a připomenout si celý den a pěkné okamžiky. Těším se, že si z toho vytvořím tradici a každý rok si vyrobím kalendář plný vzpomínek a během roku ho zaplním hromadou dalších krásných okamžiků!

Rafaelova Škola 6 - Písně sirén
Fantasy série od české spisovatelky Renáty Štulcové se nedávno dočkala už šestého dílu! Pokud nevíte o jakou sérii se jedná, tak je to veliká škoda. Tyto knížky vypráví o hlavní hrdince jménem Marina, která zjišťuje, že je víla, nastupuje na gymnázium pro kouzelná stvoření, jako jsou víly, nymfy, dryády, nágy, sirény nebo fauni, poznává magický svět a prožívá veliká dobrodružství. Já mám zatím přečtený první díl a čtení jsem si opravdu užila. Autorka má příjemný a jednoduchý styl psaní a svět který stvořila je opravdu velmi zajímavý a originální. Pokud sérii neznáte, tak si můžete přečíst recenzi na první díl a pak se do knížek pustit. A jestli už jste sérii rozečetli, tak se stejně jako já můžete pusti do dalších dílů!

To je pro už šesté knižní povídání všechno. Než vyjde další díl, tak to asi zase bude nějakou dobu trvat, ale do té doby se můžete podívat na předchozí články z této série! Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jaký názor máte na foto kalendáře a můj nápad na jejich zajímavější využití. A už za týden se můžete těšit na článek Nejlepší knihy za rok 2019, takže mě sledujte na facebooku, instagramu nebo se staňte pravidelnými čtenáři přes google (pravý sloupec), aby vám článek plný naprosto dokonalých knížek neutekl!

12 komentářů:

  1. Kalendář i pexeso z vlastních fotek jsem letos dělala k Vánocům sama. A mělo to úspěch :) Jinak pro mě jsou důležité fotoknihy, které si nechávám dělat v Happy Foto. Je to něco jako album, ale většinou tématické a to se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Foto knihy miluji, jednu nádhernou jsem dostala k 18tým narozeninám o mamky :) je to nádherný typ dárku!

      Vymazat
  2. fotokalendář, to je milé! takové praktické fotoalbum :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ten fotokalendář je skvělý nápad. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to můžeš vyzkoušet! Mě to zatím neskutečně baví :)

      Vymazat
  4. Wau, ten fotokalendár vyzerá super a tvoje využitie je úplne že dokonalé!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že tě nadchnul stejně, jak mě! :)

      Vymazat
  5. Tvůj nápad na kalendář je opravdu super!Bude to pěkná vzpomínka na celý rok. :) Taky mě zaujalo pexeso z vlastních fotek, to by byl parádní dárek, díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný článek! Já teda tvou lásku k Rafaelce nesdílím, ale je fajn, že máš z dalšího dílu radost. A kalendář vypadá fajn! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Chápu, každý máme jiný vkus :)

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)