20. října 2019

KNIŽNÍ POVÍDÁNÍ #4 Dárky pro knihomoly a Křest knihy Láskohledači

V dnešním knižním povídání společně probereme spoustu novinek z knihomolského světa. V této sérii článků se vždy ohlédneme, za různými aktuálními knižními tématy a společně si o nich popovídáme. Proto se určitě nebojte vyjádřit svůj názor v komentářích a k tématu přispět svými myšlenkami. V minulých dílech jsme probrali spoustu zajímavých knížek, ale taky například audioknihy, knižní festival Humbook, knižní štafetu a Pražský knižní veletrh Svět knihy. Tentokrát vám představím novou překrásnou řadu dárků pro knihomoly od Knihcentra a povyprávím vám  jaký byl  nedávný křest knihy Láskohledači - zrádná vrtkavost srdce od Terezy Barvíkové. Věřím, že si Knižní povídání užijete a dozvíte se něco nového z knižního světa! 

Dárky pro knihomoly od Knihcentra
Knihkupectví KNIHCENTRUM.cz začalo vyrábět originální dárkové předměty pro knihomoly. V rámci spolupráce mi zaslali ukázku několika z nich, které vám představím. První z nich je látková taška s nápisem: "Nesu si to nejcennější, co mám. Lásku ke knihám." Je moc krásná a hlavně hodně pevná a kvalitní, takže unese všechno, i tu nejtěžší nálož knížek. Taška je to nově i v dalším vzoru, který taky stojí za pozornost! Já knižní látkové tašky naprosto miluji, už mám doba čtyři a tahle se stala mojí nejoblíbenější. Poslední dobou je nenosím jen na nákupy, či na knihy, ale dokonce do města místo kabelky či batohu. 

Dalšími dvěma předměty jsou keramické hrnky s knižními nápisy. Hrníčky Knihcenrum nabízí ve dvou designech. První z nich je z jedné strany s barevným nápisem a z druhé strany je nápis černobílý. Druhý hrnek je celý v černobílém provedení. Nápisy na hrnkách jsou naprosto trefné, vtipné a jsem z nich pořád extrémně nadšená. Hrníčky mají krom skvělého nápisu pořádné velké ucho, takže se z nich dobře pije.

A poslední předmět, který mi z Knihcentra zaslali je nejroztomilejší plecháček na světě. Jsou na něm nakombinované nápisy z obou provedení keramických hrnků a vypadá naprosto dokonale! 

Všechny tyto knižní předměty jsou velmi kvalitní a naprosto nádherné. Věřím, že udělají radost každému milovníkovi knih. Určitě vám doporučuji se podívat na všechny knižní dárky, které Knihcentrum nabízí, protože jsou všechny úžasné. Krom těch, které jsem vám představila, tam najdete například vak na záda, dámská i pánská trička nebo dokonce dětské body!

Křest knihy Láskohledači
Minulý týden se v sobotu ve Zlíně konal křest knížky Láskohledači zrádná vrtkavost srdce. Knížku napsala spisovatelka Tereza Barvíková, kterou znám díky psaní recenzí osobně. Proto jsem měla možnost na této skvělé akci být a dokonce ji moderovat. Byla to moje první moderátorská zkušenost a spadl mi kámen ze srdce, že jsem to zvládla. Křest probíhal v kruhu autorčiny rodiny a jijich nejbližších přátel. Právě díky tomu tam byla neuvěřitelně příjemná atmosféra. Krom samotného křtu knihy a doprovodné irské tradiční hudby se dokonce konala dobročinná dražba na kočičí útulek. Dražili se deníčky a trička ke knížce a především ilustrace z knihy. Vybralo se skoro pět tisíc Korun, což je neskutečná částka a jsem moc ráda, že jsem mohla být u předání peněz dojaté majitelce útulku. Byl to první křest knihy, na kterém jsem měla možnost být a jsem za to moc ráda! Byli už jste na nějakém křtu knihy?

To je pro dnešní Knižní povídání všechno. Už brzy se zase uvidíme u dalších článků, které pro vás připravuji a třeba i u nějakého dalšího Knižního povídání. Jsem moc ráda, že jste si tuto sérii tolik oblíbili, protože i mě samotnou neskutečně baví psát. Budu moc ráda, když mi do komentářů odpovíte na položené otázky, nebo mi napíšete názor na tuto sérii článků! A pokud mě ještě nesledujete na instagramu, tak to určitě napravte! Protože se pomalu blížíme k 1000 sledujících, za které plánuji skvělou soutěž, tak aby vám náhodou neunikla!

5 komentářů:

  1. Pěkný článek! Na křestu jsem ještě nikdy nebyla, ale brzy mě to čeká. Moc se těším! Ty věcičky z Knihcentra vypadají fakt pěkně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak snad mi někdo něco pěkného naježí. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní22 září

    Zajímavé čtení.

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)