5. května 2019

RECENZE: P. S. Líbíš se mi

Dívčí romantická knížka ze střední školy s úžasnou hlavní hrdinkou, její mírně střelenou rodinou a originální romantickou zápletkou. P. S. Líbíš se mi je příběh plný humoru, upřímného přátelství, romantiky, lásce k hudbě a nenávisti k chemii...

Autorkou této knížky je báječná americká spisovatelka Kasie West, která má na svém kontě již několik nádherných romantických knížek pro dívky. Českého překladu se u nakladatelství CooBoo zatím dočkaly jen čtyři z nich, ale již v květnu se můžeme těšit na další její knížku v českém zpracování a hned v září na ještě na jednu! Já už se nemůžu dočkat další romantiky z rukou této autorky, protože její knihy naprosto miluji a všem je moc doporučuji. Nejvíce jsem si oblíbila příběh Po tvém boku a právě knihu P. S. Líbíš se mi.

Hlavní hrdinkou knížky P. S. Líbíš se mi je Lily, která si při jedné obzvláště nudné hodině chemie čmárá na lavici slova své oblíbené písničky. Při další hodině chemie zjistí, že ji někdo rozepsanou sloku dokončil a ještě pro ni připsal vzkaz. Se svým anonymním přítelem si začnou dopisovat pravidelně a od vzkazů na lavici přejdou k dlouhým dopisům. Vzájemně si doporučují kapely a svěřují si svá trápení a tajemství. Lily se vždy neskutečně těší až si zase bude moct přečíst další dopis a zjišťuje, že se do tajemného neznámého postupně zamilovává. Ale neví kdo to je a určitým způsobem se to i bojí zjistit.

Kniha má opravdu originální romantickou zápletku, která je naprosto dokonalá. Jsou v ní všechny vzkazy a dopisy, které si Lily se svým neznámým píše. Díky nim je knížka mnohem zajímavější a čtivější než jiné romantické příběhy. Samotné napětí kdo je anonymním dopisovatelem činí příběh napínavým. Já jsem tuto záhadu neodhalila o moc dříve než samotná hlavní hrdinka, takže příběh není příliš předvídatelný. Děj knihy se netočí jen kolem dopisů v chemii, ale taky sledujeme život Lily, který je také zajímavý a zábavný. Všechny postavy příběhu jsem si naprosto zamilovala a hlavní hrdinka byla skvělá. Často jsem se s ní ztotožnila a čtení z jejího pohledu mě moc bavilo.

Jako všechny knížky od Kasie West byla kniha P. S. Líbíš se mi dokonalé oddechové čtení s originální zápletkou a skvělými hlavními hrdiny. Autorka umí opravdu skvěle psát a její knížky přečtete jedním dechem. Jsou tak milé a sladké, že se během čtení budete neustále usmívat. Rozhodně doporučuji její příběhy úplně všem jako čtení na léto, protože za mě nenajdete lepší dívčí romantiku než knihy od Kasie West! Já už netrpělivě vyčkávám dalších knih od autorky a na vás mám jednu velmi důležitou otázku, protože na léto nutně potřebuji více takových to skvělých sladkých knížek. Takže jaké jsou vaše oblíbené romantické knížky? Pokud vás zajímají recenze na jiné knížek od autorky, tak tady najdete recenze na knížky Po tvém boku a Náhradní kluk.

Pokud ještě nesledujte můj facebook nebo instagram, tak to rozhodně napravte, protože vám díky tomu neunikne další zajímavý článek, jiné tipy na čtení nebo dokonce soutěže!