8. května 2019

RECENZE: Láska a jiné úkoly

Romantická oddechová knížka pro dívky, která je ideálním čtením v dobu slunečního letního období. Příběh plný přátelství, neopětované lásky, rodinných trablů, bláznivých úkolů a také umění.

Autorkou knížky je úžasná americká spisovatelka Kasie West, která napsala i spoustu jiných dívčích romantických knížek. V českém překladu vyšly u nakladatelství CooBoo zatím jen čtyři z nich, ale už tento květen se dočkáme dalšího jejího příběhu a hned v záři ještě jednoho! Já už se opravdu nemůžu dočkat, protože neznám lepší romantické příběhy než právě ty od Kasie West.

Hlavní hrdinkou knížky je Abby, která prožívá léto, které ale vůbec neprobíhá podle jejích představ. Je zamilovaná do svého nejlepšího kamaráda Coopra, nezvládá pomoct své mamince s jejími psychickými problémy a její umělecký sen se bortí, protože její díla odmítli vystavit na jedné pro ni velmi důležité výstavě. Aby ze sebe udělala lepšího umělce, tak si sestaví seznam úkolů, které by měly prohloubit její duši. Některé úkoly nejsou vůbec snadné a hledání nového směru v malovaní také ne.

Příběh knížky není nijak zvlášť překvapivý či napínavý, opravdu se jedná o relaxační romantickou knížku. Ale styl psaní autorky je neskutečně čtivý a hrdinové jsou moc sympatičtí, takže se knížka opravdu čte téměř sama. Stejně jako u všech knížek této autorky se při čtení budete neustále usmívat a příběh prolétnete během chviličky.

Maminka hlavní hrdinky Abby trpí psychickou poruchou a bojí se vycházet z domu. V knížce je dobře popisován život s touto psychickou poruchou a je opravdu zajímavé se o ni něco více dozvědět. Přijde mi opravdu skvělé, že Kasie West často do svých romantických knížek zapojuje různé "vážnější problémy", protože se díky čtení čtenář dozví i něco nového a především dokáže alespoň z části pochopit, jak je těžký živit člověka s těmito problémy. V jiné knížce od autorky, Po tvém boku, trpí hlavní hrdinka návaly úzkosti a jsou opravdu reálně popsány.

Pokud jste žádnou knížku od autorky stále nečetli, tak to rozhodně musíte napravit, protože to rozhodně stojí za to! Její knížky jsou naprosto ideálním čtením na blížící se léto. Já jsem si z jejich knih nejvíce oblíbila Po tvém boku a P. S. Líbíš se mi, takže si můžete přečíst recenze, které jsem na ně napsala. A stejně tak si můžete přečíst recenzi na úplně první knížku, kterou jsem od autorky četla a taky jsem z ní byla nadšená Náhradní kluk. Určitě budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět, co vy a Kasie West.

Pokud vás článek zaujal tak budu moc ráda za sdílení a jestli si nechcete nechat ujít další články určitě mě sledujte na facebooku nebo instagramu!