8. prosince 2019

Knihy, které mě rozesmály #2

Každá kniha na čtenáře nějak zapůsobí... Některá ho rozpláče, jiná rozesměje, některá naštve a nějaká mu dokonce může změnit život. Knížky nás ovlivňují, ale každého úplně jiným způsobem. Mě hodně zajímá a baví přemýšlet nad tím, jak jednotlivé knihy ovlivnily mě a jak na mě zapůsobily. Proto jsem se rozhodla začít psát články o knihách, které ve mě vyvolaly nějakou reakci. Začala jsem hodně zvesela a představila vám tři knihy, které mě rozesmály, ale jak jsem psala už tehdy, takových knih je mnohem více. Proto dneska navážu na první článek o knihách, které mě dokázaly rozesmát. A představím vám další tři knihy, díky kterým jsem se smála a směji se i když na ně vzpomínám. Věřím, že by tyto knihy mohly pobavit i některé z vás!


Divné hlášky z knihkupectví
Tato kniha je sbírka všech absurdních hlášek z knihkupectví. Autorkou je žena, která pracuje v knihkupectví celý život a poznačovala si všechny hloupé, zábavné, neuvěřitelné, zkrátka vtipné rozhovory se zákazníky, které se rozhodla sdílet se světem. Já jsem přes rok pracovala v knihkupectví a poznala jsem, jak hloupé či šílené otázky můžou zákazníci položit, takže jsem dokonce zažila podobné situace. Tato knížka, ale zaručeně pobaví úplně každého milovníka knížek. Myslím si, že by vás nikdy nenapadlo, jak jsou lidi šílení a co všechno už autorka během své práce zažila. Já jsem častokrát valila oči! Tahle knížka mě šíleně mockrát rozesmála a často se k ní vracím. Stačí si chvíli knihu prolistovat a už se zase směji. Doporučuji úplně každému knihomolovi přečíst si tuto knížku i její stejně vtipné pokračování.

Deník báječného kamaráda
Kniha od autora legendárních příběhů Deníků malého poseroutky. Deník malého poseroutky je neskutečně vtipná série knih, u kterých jsem se hodně nasmála, jak v dětství, tak teď. Mám ji moc ráda a rozhodně ji můžu všem doporučit, i když nemám nečteny všechny díly ze série. Deník malého poseroutky, ale už snad zná každý a já tady chci mluvit o nejnovější knize autora, která vypráví příběh Rowleyho, tedy Gregova nejlepšího kamaráda. Neskutečně mě baví osobitý humor autora a hodně mě zaujalo, jak skvěle dokázal pozměnit způsob vyprávěni z pohledu jiné osoby. Ze zápisků, jinak namalovaných obrázků a stylu vyprávění jde skvěle poznat, že čteme deník  Rowleyho a ne Grega. V knížce se vyskytují zase úplně jiné historky a příběhy těchto kamarádů, které mě neskutečně pobavily. Opravdu moc jsem si čtení této knihy užila a častokrát jsem se nahlas smála. Určitě můžu doporučit knížku každému, komu se líbil Deník malého poseroutky. A ti kteří ho ještě nečetli tak to rozhodně musí napravit!

Ovšem
Příběh o životě velmi oblíbeného a známého youtubera Kovyho je opravdu úplně o všem. Kovy píše o svém dětství, rodině, dospívání, cestování, orientaci, založení jeho youtube, dokonce je v knize i pár jeho básní. Kovy se v knížce hodně otevřel a dovolil tak čtenářům, aby ho lépe poznali. Kniha je napsána velice čtivě, poutavě a uvolněně. Tato knížka není typická kniha, u které se člověk směje po celou dobu. U této knihy jsem dokonce párkrát plakala, nebo se nad něčím hluboce zamyslela, ale častokrát jsem se hodně hlasitě zasmála. Kovy umí skvěle vyprávět veselé příhody a že jich teda dost zažil! Na některé tyto úsměvné zážitky dokonce občas se smíchem vzpomínám. Knihu jsem si poslechla v audioverzi a jsem za to opravdu moc ráda, protože ji namluvil sám Kovy, což příběhu dodalo skvělou atmosféru. Rozhodně nejsem fanouškem většiny českých youtuberů, ale Kovyho tvorbu mám ráda a vážím si ji. Rozhodně můžu knihu doporučit všem, kteří ví o koho jde.

Tak to byly další tři knížky, které mě dokázaly rozesmát. Pokud jste ještě nečetli předchozí článek o jiných třech knihách, u kterých jsem se hodně nasmála, tak to určitě napravte! Protože knížek u kterých jsem se smála mám pořád dost v zásobě, tak se někdy v budoucnu jistě dočkáte dalšího pokračování. A krom toho vám plánuji představit i například knihy, které mě rozplakaly, nebo ty které mi dokonce nějakým způsobem změnily život! Máte nějaké tipy na vtipné knížky?

13 komentářů:

  1. Ta kniha od Kovyho věřím, že bude zábavná.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tú prvú knihu by som si rozhodne prečítala takže si zapisujem na svoj zoznam nových kníh :)

    OdpovědětVymazat
  3. ty divné hlášky z knihkupectví je úplně něco pro mě! O:-) dík za tip

    OdpovědětVymazat
  4. Divné hlášky z knihkupectví mě lákají už dlouho a je mi naprosto jasné, že se u nich pobavím. :)

    OdpovědětVymazat
  5. 👍👍👍 super, moc gratuluji, už jsem hlasovala také ☺♥
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  6. Divné hlášky z knihkupectví jsem měla v ruce, od kamarádky, a byly super :D Také se na ně jednou chystám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Anonymní26 června

    Knižní série Mýtus od Rober Asprin 😝 .

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)