22. prosince 2019

Tipy na seriály #1

Přiznávám se, pařím k těm, kteří jsou závislí na sledování seriálů. Ale troufám si tvrdit, že většina z vás je na tom stejně jako já. A právě teď hledáte tip na nějakou novou závislost. Věřím, že ho najdete! Můj čas strávený u koukání na seriály je sice delší, než bych si přála, ale i tak ho mám neskutečně ráda. Je to zase trošku jiný způsob odpočinku, než jsou knihy a já si ho opravdu velice užívám. U těch opravdu dobrých seriálů někdy vydržím i dlouho do noci, zapomenu na všechny své starosti a prožívám příběhy společně s hlavními hrdiny. Seriály mám ráda na tolik, že jsem se rozhodla jim věnovat jednu sérií článků na svém knižním blogu. V každém tomto článku najdete tipy na tři různé seriály. Budu se snažit, aby v každém článku byly seriály různorodé a každý si tak našel něco, co ho zaujme.

Younger (český dabing Znovu dvacítkou)
Komediální romantický americký seriál s originálním námětem. Příběh o Lize, která je čerstvě svobodná čtyřicetiletá matka. Chce začít nový život a najít si práci, ale zjišťuje, že to není vůbec snadné, protože všude hledají někoho mnohem mladšího. Když si jeden mladík v baru myslí, že jí je něco málo přes dvacet, rozhodne se hledat práci, jako dvacítka... A tak si najde práci, pak i přítele a taky spoustu přátel... Ale jednou ta lež musí vyjít najevo, nebo ne? Tento neskutečně návykový, zábavný a napínavý seriál se prozatím dočkal šesti sérií o dvanácti dílech po zhruba dvaceti pěti minutách. A příští rok vyjde sedmá série, na kterou se už teď neskutečně moc těším! Tento seriál jsem si opravdu zamilovala aniž bych to očekávala. Dávám přednost mladším hlavním hrdinům a prostředí střední školy, takže mě neskutečně překvapilo, jak moc mě bavil a jak rychle jsem se zhlídla. 

Hilda (pouze anglicky)
Dětský animovaný seriál podle stejnojmenného komiksu od Luka Pearsona. Nejkrásnější komiks, jaký se mi kdy dostal pod ruce, se díky Netflixu dočkal seriálového zpracování, které se neskutečně moc povedlo! Překrásné ilustrace vypadají naprosto dokonale i v pohyblivé verzi a tvůrcům se podařilo zachovat jejich kouzlo. Stejně jako animace je úžasný i dabing Hildy a doprovodná hudba. Prozatím byla vytvořena jedna série o třinácti dílech po zhruba dvaceti pěti minutách. I když jsem ještě neviděla všechny díly, s naprostou jistotou vám tento seriál můžu doporučit, protože mám přečtené všechny doposud vydané komiksy, od kterých se seriál neodklání. Při koukání na Hildu budete mít neustále úsměv na tváři, uklidníte se od veškerých starostí a hlavně z něj budete mít skvělý příjemný pocit! Hilda je úžasná modrovlasá holčička, která miluje dobrodružství a vy spolu s ní poznáte svět nadpřirozených bytostí. 

Sex education (český dabing Sexuální výchova)
Neskutečně poutavý a originální seriál od Netflixu, který zábavným způsobem poukazuje na sexuální problémy náctiletých. Tento seriál je ze začátku ledna roku 2019 a prozatím se dočkal pouze jedné série o osmi dílech. Každý díl má okolo padesáti minut a je zajímavý od začátku až do konce! Příběh je velmi poutavý, jsou v něm originální dějové linky a hlavní hrdinové jsou skvěle vykresleni. Rozhodně se nejedná o žádnou rádoby vtipnou americkou komedii, seriál je opravdu zábavný a určitě se u něj nejednou zasmějete. Ale rozhodně nejde pouze o komedii, většina dějových linek je spíše "středoškolské drama" a děj je napínavý. Příběh vypráví o nesebevědomém klukovi jménem Otis, jehož matka je sexuální terapeutka. Společně s "rebelkou" Maeve ve škole založí sexuální poradnu a Otis začne radit svým spolužákům, i když sám má v tomto ohledu problémy. Tento seriál jsem zhlédla za asi dva dny! Neskutečně mě bavil a pořád jsem musela koukat dál. Druhé série se dočkáme už v lednu roku 2020 a já se už neskutečně moc těším!

Doufám, že vás alespoň jeden z těchto seriálů zaujal a budete mít zase na co koukat! Určitě mi v komentářích dejte vědět, který vás zaujal nejvíce, a taky budu moc ráda za nějaké tipy na vaše oblíbené seriály, protože v tuhle chvíli už nevím na co se dívat. Pokud vás článek bavil, tak budu ráda v seriálové sérii pokračovat, protože mám spoustu dalších skvělých tipů na úžasné seriály! 

13 komentářů:

  1. Viděla jsem Younger, je naprosto boží! A Josh... slint :D Jo, víš, že to je prý podle knížky? Od zítřka budu sexy třicítkou nebo tak nějak (to víš, ta stařecká paměť)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo Josh je prostě dokonalý! :D A o knize jsem do teď neslyšela a už jsem si ji našla! Možná si ji někdy přečtu. :)

      Vymazat
    2. Taky se na ni chystám, snad nebude vadit, že jsem nejdřív viděla seriál a nečetla ji... No co, do plánované recenze času dost, jen se k tomu dostat :D

      Vymazat
  2. Younger mám hrozně ráda!

    OdpovědětVymazat
  3. Síce som Sex Education ešte nevidela, ale počúvam naň samé chvály! Tak asi tomu už budem musieť dať konečne šancu. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně dej! Je fakt úžasný a teď nově je dokonce český dabing a za nějakých 20 dnů bude konečně druhá série! :)

      Vymazat
  4. Ani jeden seriál jsem neviděla, ale Younger mě láká. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sex education miluju! Viděla jsem ho v kuse a fakt to zbožňovala. A na Younger koukala mamka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo sex education je boží a už za pár dní bude druhá série! :)

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)