19. června 2019

SOUTĚŽ: Říkala si o to

Nedávno jsem přečetla knihu Říkala si o to, ze které jsem byla velmi nadšená především kvůli důležitosti jejího tématu a poselství, které v sobě nese. Jedná se o odvážný román, skrze který jeho autorka poukazuje na problematiku znásilňování a následného obviňování obětí v dnešní moderní společnosti. Knížka je příběh o dívce, která si žije svůj "normální" život, ale vše se změní když se stane obětí znásilnění. Mě knížka velmi zaujala především protože se jedná o román pro mládež, který poukazuje na velmi důležité téma, o které by se mělo mluvit. Protože jsem z knihy opravdu nadšená ráda bych ji mezi vás co nejvíce rozšířila a proto tady dneska máme soutěž!


Já jsem se ke knize dostala díky spolupráci s Knihcentrum.cz, které mi ji zaslalo k recenzi. Určitě vám moc doporučuji si danou recenzi přečíst, protože se z ní o knížce dozvíte všechno důležité a zajímavé. Pokud by vás zajímalo ještě více mých názorů na tuto knížku, tak jsem o knize napsala i článek rozečteno, kde popisuji své první pocity po rozečtení této knížky. A právě protože jsem z knížky tolik nadšená a chci, aby jste si ji přečetli taky, tak jsem poprosila Knihcentrum, jestli by nevěnovali jeden výtisk knihy Říkala si o to pro vás do soutěže. Takže tato soutěž je tady jen díky Knihcetru.cz, kterému moc děkuji, že někomu z vás udělají společně se mnou radost!

Jak se do soutěže zapojit? Je to opravdu jednoduché, stačí splnit 3 podmínky soutěže a jste zařazeni do slosování o knížku Říkala si o to. Pokud splníte i nějaké bonusové podmínky do slosovaní budete zařazeni víckrát a tím zvýšíte svou šanci na výhru.

Podmínky soutěže:
1. Být pravidelným čtenářem tohoto blogu. (pravý sloupec pravidelní čtenáři)
2. Napsat do komentáře knihu, která vám něco předala do vašeho života a co to bylo. 
3. Do komentáře napsat i svůj e-mail, abych vás mohla kontaktovat v případě výhry.

Bonusové vstupy:
1. Dát like facebookuvé stránce blogu Knihomolka Alyss.
2. Okomentovat další tři články na blogu.

Soutěž bude ukončena 27.6. 2019 výherce vylosuji nejpozději do dvou dnů a ozvu se mu na uvedený e-mail. Pokud mi do 48 hodin neodpoví, tak mu výhra propadne a losovat budu znovu. Soutěž probíhá i na mém instagramu (knihomolka_alyss), takže pokud se zapojíte i tam vaše na výhru bude zase o kousek větší! Všem přeji hodně štěstí a moc se těším na vaše tipy na knihy, které vám do života předali něco více! :)

6 komentářů:

  1. Ahoj! V poslední době na mě hodně zapůsobila kniha Tohle všechno je pravda. Ty pocity z ní ve mně stále doznívají a nedokážu úplně přesně definovat, jak mě změnila, ale byla to síla ❤️ Jinak Facebook sleduju a článků mám okomentovaný mraky 😂 Sára Topinková, divkamezistranami@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle všechno je pravda jsem četla a taky jsem na ní po dočtení hodně myslela. Přeji hodně štěstí v soutěži! :)

      Vymazat
  2. Anonymní27 června

    Pro mě to je určitě kniha Mléko a med, která na mě neskutečně silně zapůsobila. K účtu zrovna nejsem přihlášená, ale pravidelný čtenář jsem! Facebook nemám...

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní27 června

    klara.kralovska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mléko a med mám rozečtené a je to opravdu síla! Hodně štěstí v soutěži! :)

      Vymazat
  4. Anonymní27 června

    Nejvíc se mi líbila kniha Malý Princ, kterou jsem si četla s dětmi a naučila mě dívat se na život jiným pohledem a ukázala lidské hodnoty. e-mail: olga.braunova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)