24. listopadu 2019

KNIŽNÍ POVÍDÁNÍ #5 Soutěž, Knihomolský adventní kalendář...

V tomto už pátém dílu série článků knižní povídání se opět ohlédneme za různými tématy z knihomolského světa. Cestou těchto článků s vámi chci probrat různá knižní témata, která jsou zrovna aktuální, jako jsou například různé zajímavé knižní akce, které se chystají, nebo proběhly v nedávné době. Nebo rozebrat cokoliv dalšího, co se točí okolo knih, od nějakých novinek, po nedávno přečtené knížky. A občas vám dokonce prozradím, co dalšího pro vás chystám, čehož se dočkáte i v dnešním knižním povídání. Pro začátek vám představím jednu knižní novinku, která je ideálním dárkem k Vánocům a budete si o ni moct dokonce zasoutěžit. A také vám představím svůj speciální projekt Knihomolský adventní kalendář, který vypukne už za týden! 

Velká kniha povídek o psech + SOUTĚŽ
Sbírka těch nejlepších 27. povídek o psech od českých i světových autorů, jako jsou například Karel Čapek, Virginia Woolf, Jan Werich, Roald Dahl, James Herriot a další. V knize jsou příběhy o psech, kteří skutečně žili i slavné povídky o psech, které znají čtenáři po celém světě. Některé příběhy jsou dojemné, některé detektivní, některé veselé a právě podle toho jsou povídky rozřazeny do kategorií. Před každým příběhem je dokonce napsáno něco málo o autorovi a v knize nechybí ani ilustrace. Knížka je neskutečně nádherně zpracovaná. Myslím si, že je to překrásný dárek k Vánocům pro všechny milovníky psů. Velkým plusem jsou dostatečně veliká písmenka, které například moje babička v knihách vyžaduje. Tuto knížku vám představuji v rámci spolupráce s nakladatelstvím Familium, které mi poskytlo dokonce i výtisk do soutěže pro vás! Takže můžete vyhrát buďto pro sebe, nebo pro své blízké k Vánocům. Soutěž probíhá na mém instagramu (knihomolka_alyss) a zúčastnit se je velice jednoduché, tak to určitě zkuste, třeba se štěstí tentokrát usměje právě na vás. Minulý rok nakladatelství vydalo podobnou knihu, jen pro milovníky detektivek a to tedy Velkou knihu Vánočních detektivek a záhad, která podle mě jistě také stojí za pozornost.

Knihomolský adventní kalendář
Už minulý rok jsem pro vás připravila zábavnou knižní soutěž, u které jste měli možnost uplatnit své vědomosti o knihách, a tou soutěží byl Knihomolský adventní kalendář! Díky neuvěřitelně krásným pozitivním ohlasům a nečekaného množství lidí, kteří se zapojili minulý ročník, jsem se rozhodla, že z toho udělám tradici a i tento advent budete moct zodpovídat na záludné otázky o knihách a soutěžit o velký knihomolský balíček.

Soutěž probíhá na mém instagramu tak, že každý den objevíte na mém instastories jednu knižní otázku. Pokud mi napíšete správnou odpověď, dostanete 1 bod. Celkově můžete nasbírat bodů 30, protože bude krom 24. otázek také 5 bonusových (čtyři za 1. bod a ta poslední prémiová bude za 2 body). Do slosování o balíček plný knih a knižních předmětů bude zařazen každý, kdo nasbírá alespoň 10 bodů. Ale čím více bodů budete mít, tím vyšší je vaše šance na výhru!


Vítěz bude jeden a vyhraje velký knižní balík plný nejen knih, ale i různých knižních předmětů a věřte mi, že to rozhodně stojí za to! Celé to odstartuje už za týden, tedy 1.12. a já doufám, že si to všichni pořádně užijeme i tento rok! Určitě mě sledujte na instagramu (knihomolka_alyss), aby vám tento parádní knižní adventní projekt neutekl. Už se moc těším, až to celé odstartuje a věřím, že vás to bude opravdu bavit! Tak co, zapojíte se, určitě mi dejte vědět!

6 komentářů:

  1. Minulý rok jsem si plnění adventního kalendáře užila a už teď se těším, až odstartuje ten letošní. :))

    OdpovědětVymazat
  2. ta knížka by byla super jedné mojí kamarádce, cokoliv o psech - sem s tím :)
    a na ten adventní kalendář jsem zvědavá O:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super soutěž a pokud nezapomenu odpovídat, tak snad i naberu nějaké body :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že deset nasbíráš. :) Budu ti držet palce!

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)