28. listopadu 2021

RECENZE: Okamžik pravdy

V českém překladu nedávno vyšla už devátá kniha od úžasné spisovatelky Kasie West. Tato autorka je známá tím, že píše skvělé romantické příběhy. Její knížky jsou vždy neskutečně čtivé, a tak sladké, že se musíte během čtení neustále culit od ucha k uchu. Kasie West však do svých sladkých příběhů dost často zapojí i nějaké vážnější téma, což její příběhy dělá zajímavější a její hlavní hrdiny uvěřitelnější. Například hlavní hrdinka jedné z autorčiných knih Po tvém boku trpí záchvaty paniky. 

Zapojila nějaké vážnější téma Kasie West i do své nejnovější knížky? A je to zase tak milé návykové čtení jako vždycky? Prozradím vám ihned, že odpověď na obě tyto otázky je ano! 
 
Než se pustím do samotné recenze chci nejdříve moc poděkovat MegaKnihám za poskytnutí recenzního výtiku. Je to jednak můj oblíbený e-shop, tak i má oblíbená spolupráce (už šestým rokem)! 
 
Děj: romantická linka
Hlavní hrdinka Hadley závodně plave a moc jí na tom záleží. Takže když ji jednou na závodech rozhodí nějaký kluk v masce super hrdiny a ona kvůli tomu zaplave svůj nejhorší čas naštve se... Je odhodlána zjistit kdo to byl.
 
Tahle zápletka mě hodně příjemně překvapila, podle anotace to zní vážně podivně, kluk v masce super hrdiny... Ale bylo to vážně skvěle promyšlené a musím uznat, že se to autorce vážně povedlo. Originální pěkný nápad!
 
Děj: vážná linka
Hadley zemřel bratr... Ještě před tím, než se vůbec narodila. Celý život nevědomky se svým bratrem soupeří, snaží se mu vyrovnat, i když ho nikdy neznala. Protože mu rodiče vlastně dávají stále přednost před ní. 

Tohle bylo vážně silné čtení. Tato zápletka mě překvapila, nikdy jsem nic takového nečtla. Autorce se velmi dobře povedlo tuto problematiku zpracovat.

Shrnutí
Stejně jako všechny knihy Kasie West je i tato velmi dobře napsaná. Je nesmírně čtivá a poutavá. Hlavní hrdinové jsou skvělí a nejde si je nezamilovat. Opravdu nemám co vytknout a jsem nadšená, že tato autorka opět nezklamala. Okamžik pravdy řadím mezi její tři nejlepší knihy a určitě se k němu chci někdy vrátit.

Toto knížku doporučuji jak milovníkům Kasie West, tak těm, kteří od ní ještě nic nečetli. Je to milý a vtipný romantický příběh, který v sobě má krom romantiky i něco k zamyšlení. Seženete ji za skvělou cenu na stránkách MegaKnihy konktrétně TADY
 
Budu ráda, když mi do komentářů dáte vědět vaší oblíbenou knihu od Kasie West!


KNIHOMOLSKÝ ADVENTNÍ KALENDÁŘ
POSLEDNÍ KROK TADY

3 komentáře:

  1. Od autorky jsem četla Po tvém boku a byla jsem mile překvapená. :) Ne všechny její knihy mě lákají, ale některé další mám vyhlídnuté.

    OdpovědětVymazat
  2. SweetyPie09 září

    Četla jsem to a rozhodně to teda nepatří mezi moje nejlépe hodnocení knihy. :) Bere si to to nejlepší z žánru, ale dost často a rádo to sklouzává k žánrovým klišé a vlastně člověk pak má pocit, že čte něco, co jsem už x krát viděla v různém provedení. ;-)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)