4. ledna 2022

Nejlepší přečtené knihy za rok 2021

V roce 2021 jsem přečetla opravdu hodně úžasných knih, takže vybrat jen pět úplně těch nejlepších bylo hrozně těžké. Tyhle knihy všem doporučuji, jsou to všechno neskutečně čtivé příběhy s originálním námětem!
 
1. Sucho

Dystopický příběh s až děsivě reálným tématem. Už nezbývá žádná voda, lidé propadají zoufalství, všude vládne strach, násilí a chaos. Tahle kniha je jednoduše řečeno ve všech aspektech úžasná. Jak svým tématem, ze kterého skutečně mrazí, tak taky skvělým zpracováním. (moje recenze na ig tady)

 

2. Na obtíž

Kniha, která v sobě nese hromadu úžasných myšlenek a řeší důležitá témata. Autorka zde poukazuje na problematiku deprese. Mimo to je tady rozebíráno, že každý máme nějaké své problémy, a že žádná rodina není dokonalá. I když se na první pohled zdá, že se má někdo perfektně... tak to často bývá jinak. (moje recenze na ig tady)

 

3. Všechny stránky Amelie 

Tato kniha je napsána nádherným poetickým jazykem, je zahalena tajemnem a je plná úžasných citátů. Krásná romantika, snaha se vyrovnat se ztrátou blízké osoby, rodinné problémy a knihomolství. (moje recenze na ig tady)



4. Kudy ke hvězdám 

Nádherný, velmi originální romantický příběh. Netypická romantická linka i prostředí, ve krém se příběh odehrává. Hory, lesy, jeskyně a stanování. Rozhodně nejlepší romanťárna, jakou jsem četla za hodně dlouhou dobu. (moje recenze na ig tady)

5. Meta

Rozhodně nejlépe napsaná kniha, jakou jsem kdy četla. Úžasný jazyk, tempo, napětí a hlavně vývoj a psychologie postav! Je to neskutečný příběh, plný zajímavých hloubavých myšlenek, reflektujících dnešní společnost. ... Nejsou seřazeny od nejlepší z nejlepších! Řazení je náhodné. ... Jaká je vaše nejlepší přečtená kniha roku? (moje recenze na ig tady)


(řazení knih v tomto článku je náhodné)

6 komentářů:

  1. To jsi mi připomněla, že jsem ještě svůj top seznam nevytvořila... budu to muset napravit. :) Z tvých knih jsem nečetla ani jednu ale 2, 3, 4 mě lákají. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu musíš naprovit! :) Jsem ráda, že zaujaly, jsou úžasné.

      Vymazat
  2. Četla jsem pouze Všechny stránky Amelie a to se mi moc líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Valounek10 března

    Sucho je skvělý. Po tom, co jsem ho dočetla, mi bylo jasný, že to budě hodně vysoko v mém žebříčku databáze knih. Zbytek jsem nečetla, ale věřím, že to bude fajn. :) Já teď doháním klasiku, takže mám na stole Válku s mloky. Navíc jsem dostala od manžela k Vánocům čtečku, tak jsem si tam natahala nějaké knížky staršího data, ke kterým jsem se ale nedostala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Tak třeba až budeš chtít pauzu od klasiky, můžeš zkusit nějakou ze zbylých čtyř. :)

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)