26. února 2019

SOUTĚŽ: Divné hlášky z knihkupectví 1 a 2!


Protože od poslední soutěže už uplynula nějaká ta doba, je nejvyšší čas, abychom si vyhlásili další! Tentokrát jsem to rozhodla spojit s jednou konkrétní sérii článků, která je na blogu nejoblíbenější a to Brigáda v knihkupectví. Já v knihkupectví pracuji sice teprve půl roku, ale už za tu krátkou chvíli jsem zažila nespočet vtipných situací a i proto jsem si velmi zamilovala knihy z tohoto prostředí, o které budeme soutěžit.

Divné hlášky z knihkupectví a
Další divné hlášky z knihkupectví. 
Jde o knížky, které popisují velmi komické situace z knihkupectví, které jsou opravdu podle skutečnosti. Autorka knížek si během práce v knihkupectvích a antikvariátech zapisovala veškeré  neuvěřitelné, hloupé, zábavné, zkrátka vtipné rozhovory se zákazníky, které zaručeně pobaví a nakonec z toho všeho vznikala kniha, která se dočkala i druhého dílu. Já vám říkám upřímně, že jsem se v životě u žádné knížky nezasmála tolik, jako u právě Divných hlášek z knihkupectví. Myslím si, že stejně jako já se u nich pobaví každý milovník knih, ať v knihkupectví pracoval či ne. Proto jsem se rozhodla právě tyto knihy věnovat někomu z vás.

Já jsem v knihkupectví zažila taky pár vtipných hlášek, jako například jestli máme foťáky, tyčky na lampiony nebo slepice (po upřesnění šlo o plyšovou slepici, ale přes to, to stále nechápu) a jiné zajímavé nápady :D. Každopádně pokud vás to bude zajímat můžu vám je všechny sepsat a třeba se pobavíte. Na knihu to sice nebude, ale článek by určitě šel! 


Podmínky soutěže:
1. Být pravidelným čtenářem tohoto blogu. (pravý sloupec pravidelní čtenáři)
2. Dát like stránce blogu Knihomolka Alyss na facebooku. 
3. Napsat do komentáře knihu, která vás rozesmála. A připište i e-mail, ať vás můžu v případě výhry kontaktovat.

Bonusové vstupy do soutěže:
4. Sledovat mě na instagramu. (knihomolka_alyss)
5. Okomentovat další 3 články na blogu.

Soutěž bude ukončena 13.3. 2019. Vítěze vylosuju nejpozději do týdne a ozvu se mu na uvedený e-mail, ale pokud neodpoví do 48 hodin, knížku získá někdo jiný. Moc se těším na vaše tipy na knihy, které vás rozesmály a uvidíme se u dalšího článku!

Pokud mě ještě nesledujete na sociálních sítích blogu, například na facebooku a instagramu, tak vám doporučuji to napravit, aby vám neunikli další články nejen z této série nebo dokonce nějaká soutěž! 

17 komentářů:

  1. Saturnin, byla to úžasná kniha plná vtipných scén. e-mail: Danmeidlcz@gmail.com, sleduju na instamgramu nick:danik._m, na blogu jsem okomentoval 3 články. Děkuji ti za tuto soutěž.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluju Illuminae, je to totálně dokonalá kniha! ❤️❤️❤️ Na IG divka.mezi.stranami,email divkamezistranami@seznam.cz, článků jsem okomentovala opravdu hodně. ��

    OdpovědětVymazat
  3. Rozmačkané ego se slaninou :)

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mám malé děti tak v současné době čteme hlavně dětské knížky takže to byla kniha Krysáci od Jiřího Žáčka.

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě doplňuji email: olga.braunova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Mám ráda knihy od Zdeny Frýbové - třeba Z neznámých důvodů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec neznám určitě si o nich zjistím více! Děkuji :)

      Vymazat
  7. Ještě doplňuji email : dasa.hudeckova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji Betty MacDonald a její Vejce a já, ani další knihy od této spisovatelky nazatracuji, ale Vejce zkrátka vede, fabola@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tou jsem v knihkupectví váhala už hodně krát. :) Přeji štěstí!

      Vymazat
    2. Zkuste ji, myslím, že litovat nebudete, olly

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)