2. února 2019

RECENZE: HILDA- Komixová pohádka nejen pro děti

HILDA je nádherná komiksová pohádka o malé odvážné holčičce s modrými vlasy, která miluje dobrodružství. Jde o milé zábavné čtení z kouzelného fantasy světa. Hlavní hrdinka Hilda je naprosto úžasná holčička, která vás vezme sebou na kouzelné magické dobrodružství, kde se se setkáte s troly, co se v noci přeměňují na kameny, obry, kteří jsou velicí jako skály, nebo malými neviditelnými lidmi. Tento příběh se zamilují nejen děti, ale i všichni dospělí, kteří milují kouzelné fantasy příběhy.

Ilustrace této knihy jsou naprosto dokonalé. Některé obrázky by si zasloužili vytisknou a udělat z nich plakáty do dětských pokojíčků. Jsou překrásně propracované, barevné a veselé. Autor mě opravdu uchvátil tím, že dokázal některé scény dokonale vykreslit bez jediné bubliny s textem. Tyto části byli většinou velmi vtipné, nebo naopak napínavé.

Moc se mi líbí, jak autor umí pracovat s humorem. Dokázal naprosto lehce a nenásilně vykreslit a popsat vtipné úseky, které dokážou úplně stejně rozesmát malé dítě, mě-sedmnáctiletou holku i dospělého člověka.

Tuto knížku doporučuji úplně každému, protože věřím, že si v ní každý dokáže najít něco svého a zamiluje si jí stejně jako já. Myslím si, že je HILDA ideálním dárkem pro děti, které v tomto příběhu a úžasné holčičce objeví inspiraci a zvětší si svou představivost. Tento příběh prostě chcete mít doma a mít možnost se po přečtení vracet k úžasným ilustracím. Budete si přát vlézt do příběhu, pomazlit se s Větvíkem a zajít na čaj k Poleňákovi.

Pro mně to byl úplně první komiks, jaký jsem kdy četla, takže jsem měla obavu, aby se mi čtení obrázkové knížky líbilo. Vůbec jsem neočekávala, že se do této knihy až natolik zamiluju. Při čtení jsem si úplně pročistila hlavu, odpočinula a hlavně jsem se celou dobu jenom usmívala. Rozhodně si nenechám ujít další díly a ani seriálové zpracování od Netflixu. Budu moc ráda, když mi dáte do komentářů vědět, jestli vás knížka zaujala, nebo už jste jí četli! A jaký máte vztah ke komiksům? :)