11. října 2018

RECENZE: Víš, že mi chybíš?

Knížka je třetím dílem původní trilogie DIMILY. Tato série je nejen u nás, ale všude ve světě velmi oblíbená. Celá série vypráví o komplikovanosti vztahu dvou nevlastních sourozenců Eden a Tylera. Toto téma bylo v young adul žánru zmíněno poprvé a také kvůli tomu čtenáře celého světa tolik zaujalo. Série je úžasná díky tomu jak je čtivá a také díky tomu, že se každý díl odehrává v jednom známém americkém městě a popis okolí je vyveden tak skvěle, že se každý čtenář cítí jako by tam v tu chvíli opravdu byl. Jak už jsem se zmínila, původně se mělo jednat o trilogii, ale na začátku tohoto roku vyšel v originále ještě čtvrtý dodatkový díl a to z pohledu Tylera, což bude jistě velice zajímavé!

Tuto recenzi jsem měla možnost napsat jen díky e-shopu MegaKnihy, protože mi knížku poskytli k zrecenzování. Takže ještě než začneme se samotnou recenzí, chci jím za to moc poděkovat!

Hlavní hrdinkou knížky je Eden, která na začátku série přijíždí ke svému otci na prázdniny. Tam se poznává se svým nevlastním bratrem Tylerem, do kterého se nakonec zamiluje. V druhém díle jede Eden za Tylerem na prázdniny do New Yorku a třetí díl tedy kniha Víš, že mi chybíš? je dějově posunut o rok později, což už je dokonce tři roky dál od prvního dílu, kde poznáváme hlavní postavy. Moc se mi líbí, že se celá série odehrává v delším časovém rozmezí, protože jde krásně vidět jak se vyvíjí jejich myšlení a osobnost. Celou sérii jsem si hodně oblíbila hned u prvních stran prvního dílu a i když jsem to neočekávala nejvíce se mi líbil právě závěrečný díl, možná i díky určité vyspělosti hlavních hrdinů.

Knížka Víš, že mi chybíš má s předchozími díly společné to, jak je neuvěřitelně čtivá. I když děj knihy není nijak ohromně nečekaný, není zase ani úplně předvídatelný, je prostě hodně návykový. Hlavní postavy tedy Eden a Tyler jsou moc sympatické a číst dál a dál musíte, protože vás prostě bude hodně zajímat, jak jejich příběh skončí a taky každá stránka kde jsou ti dva spolu a šťastní je dokonalá a nejde se u ní usmívat jako blázen.

Taky vám musím říct pár slov k autorce knih Estelle Maskame, protože je to velice zajímavé! Tyto knihy začala psát už ve svých 13 letech a dokončila je v 16,už v jejich 17 letech jí knihy vydali. Příběh psala původně na Wattpad, kde postupně získala miliony čtenářů. Je neuvěřitelné, že tyto knihy napsala tak mladá holka a právě díky tomu je mým vzorem a moc jí obdivuju. Hodně zajímavé je také to, že je Estelle ze Skotka a v amerických městech, ve kterých se její příběh odehrává nikdy před psaním nebyla! Dostala se tam až díky svým vydaným knihám! Tomu se mi rozhodně nechtělo věřit, protože je to popsané tak živě, že se díky knihám do LA toužím podívat.

Takže ihned přestaňte váhat a pusťte se do téhle skvělé série! Příběh je krásný, poutavý a budete se díky němu cítit jako v Americe. Já se nemůžu dočkat na knihu z pohledu Tylera, protože převypráví úplně celý děj a konečně se dozvím, co se mu honilo hlavou! Rozhodně sérii doporučuju všem holkám jako moc příjemné romantické čtení. A pokud by jste měli zájem mrkněte na stránky MegaKnih, kde seženete knihy za parádní cenu a při koupi celé trilogie dokonce se slevou více jak 200 korun a to se rozhodně vyplatí! :) Pokud jste sérii, nebo nějaký z dílu četli, rozhodně mi dejte vědět v komentářích! Pokud ne zajímá mě jestli to alespoň už plánujete!

Recenze na první díl knížky.
Recenze na třetí díl knížky.