25. dubna 2018

RECENZE: Víš, že tě miluju?

Knížka Víš, že tě miluju? je prvním dílem k ve světě velmi úspěšné
oblíbené trilogie. U nás zatím k této sérii vyšly dva díly a na poslední závěrečný, se čtenáři dočkají už v létě! Mě se knížka v knihkupectví a na instagramu líbila už dlouhou dobu hlavně kvůli své obálce, ale nijak jsem nezjišťovala o čem přesně vypráví. Jednou jsem si ale potřebovala zlepšit náladu, takže jsem zavítala do knihkupectví, kde se na mě tato kráska usmívala a já jako milovník romantických knih neodolala.

Autorkou knížky je Estelle Maskame, která začala psát už ve svých 13 letech a tuto knihu dokončila už ve svých 16-ti! Tímto mě osobně hodně nadchla, protože napsala hodně povedenou knihu, už v tak nízkém věku a byla tehdy mladší než jsem já teď, hodně inspirující. Nyní jí je 21 let, žije ve Skotsku a pokračuje ve psaní.

Hlavní postava knížky je Eden, která odjíždí na celé léto do Kalifornie. I když se to může zdát jako vysněné prázdniny, opak je pravdou. Eden totiž jede navštívit a pokusit se zlepšit vztah se svým otcem, který před třemi lety opustil její mamku a teď, když má lepší práci, větší dům a novou rodinu, zve jí na léto k sobě. Eden se netěší na poznávaní nových lidí, ale vidina teplého léta ve Slunečné Kalifornii jí přeci jen lákala, a taky útěk od svých problémů. Seznamuje se se svou nevlastní matkou a třemi nevlastními bratry, všichni jsou k ní milí, až na toho nejstaršího-Tylera. Nevyzná se v jeho divoké povaze, nechápe jeho vysoké ego a nemůže vystát jeho drzý pohled. Jenže se spolu nečekaně sblíží a když poznává jeho svět, nemůže na něj přestat myslet. Začíná ztrácet hlavu pro lásku, která je zakázaná.

Knížka Víš, že tě miluju? je romantická knížka, která se ve své kategorii řadí mezi lepší průměr. Je moc mile napsána a i když příběh není nijak šíleně neuvěřitelný, je hodně čtivý. Zápletka knížky je originální a zajímavá a hodně dobře je udělané postupné poznávání postav. Některé postavy mi byly velmi nesympatické, což je podle mě dobře a byl to úmysl, protože každý ve skutečnosti taky není fajn. Eden mi jako hlavní postava naštěstí sympatická byla, i když mě občas něčím menším naštvala. Tyler mě hodně zajímala bavilo mě o něm zjišťovat více. Celkově mě kniha bavila a dokonce mě dostala z větší čtecí krize, takže jupí jej a děkuji! :D

Během čtení tohoto dílu, jsem si pořídila i pokračování, protože chci v sérii určitě pokračovat. Bavil mě milý a čtivý styl psaní autorky. A celkově mě příběh a postavy zaujaly natolik, že chci jejich příběh prožívat dál. Mám radost, že se jedná o trilogii a jsem hodně zvědavá kam se příběh bude vyvíjet dál! Rozhodně vám tuto sérii doporučuji jako letní oddychové čtení, protože to rozhodně stojí za to a věřím, že se vám námět bude líbit tak jako mě. Ještě chci říct, že je to první kniha, kterou jsem četla od nakladatelství Fragment a protože mě takto potěšila, chci to napravit a od Fragmentu toho přečíst víc, pokud od nich máte nějaké oblíbence, budu ráda za doporučení.