4. května 2018

Podpořme vydání knížky Svět Láskohledačů od Terezy Barvíkové

Téměř každý knihomol někdy snil o tom, že by napsal a vydal svou vlastní knížku. Ta představa je naprosto kouzelná! To, že lidé budou číst příběh vytvořený vámi je prostě úžasné. I já sním o tom, že jednou se mi poštěstí a napíšu parádní příběh, který si najde své čtenáře. Jenže je všem jasné, že vydat knížku není vůbec snadné, obzvlášť teda u nás, ráda bych vám pověděla něco o možnosti jak na to a hlavně o jedné z autorek, která aktuálně o vydání další sví knihy usiluje.



Řeč je o spisovatelce Tereze Barvíkové, o které jste se u mě na blogu určitě doslechli. Je to autorka naprosto parádních knížek Něco si přej! a jejího pokračování Přej si znovu!, obě dvě knihy jsem si užila a psala jsem vám i recenze, takže pokud je neznáte, určitě se na to mrkněte! Terka má ale napsanou další knížku, kterou chce představit svým čtenářům, a proto je potřeba i menší pomoc. Jedná se o knížku Svět Láskohledačů.

Svět Láskohledačů- anotace
Magie je všude kolem nás. Ať už v jakékoliv podobě. Lidé se scházejí a rozcházejí, ale kdo je svádí dohromady? Na to nalezne odpověď patnáctiletá Mariana, když se u nich v kuchyni objeví malý skřítek – její láskohledač. Má v dnešním světě pravá láska šanci na přežití?

A JAK TEDY MŮŽEME POMOCT?
Terka se rozhodla, že knihu vydá pomocí Startovače. Jde o stránku, která podporuje projekty všeho druhu a lidé na ně mohou přispívat a tím je podpořit. Každý projekt nabízí nějakou odměnu za finanční příspěvek, který pošlete a pokud se naplní do časového termínu celá potřebná částka, dostanete danou odměnu. Pokud ale projekt nevyjde dostanete peníze zpátky.  Odměny za přispění na knížku Svět Láskohledačů jsou moc krásné. Určitě se na to podívejte, je tam například e-kniha, kniha. kniha i s originální záložkou, kniha a hrníček s kresbou ilustrátorky Láskohledačů Kamily Lenertové a další. Celkově jsem nadšená z této možnosti někoho podpořit, nebo vytvořit vlastní projekt!

Já mám neuvěřitelnou radost z toho, že mám možnost přečíst si další příběh Terky, protože jsem si její knížky naprosto zamilovala a dokonce zaujaly i mojí češtinářku, když jsem o nich měla referát. :D Doufám, že se mezi vámi najdou takoví, kteří budou moct a chtít pomoct a věřím, že to výjde! Budu moc ráda, pokud tento článek nasdílíte, aby se dostal mezi co nejvíce lidí a podařilo se projekt zrealizovat! 

2 komentáře:

  1. To vypadá moc zajímavě :) Líbí se mi ten nápad skřítka láskohledače :) Jdu na to pořádně kouknout :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)