14. dubna 2018

Měsíční shrnutí Březen 2018


Březen už je dávno za námi a proto je čas se ohlédnout za přečtenými knížkami, počtem přečtených stránek, oblíbenými citáty a třeba oblíbenými knižní hrdiny. V březnu jsem byla dost neaktivní co se týče psaní článku, ale všechno už doháním, takže se máte na co těšit! Tak jdeme na to :)
Přečtené knížky: 4
Počet přečtených stránek: 1463
Nové knížky: 0


Přečtené knihy: 
1. GeminaKnížka Gemina je druhým dílem ke knize Illuminae, kterou jsem si naprosto zamilovala proto jsem se nemohla dočkat, až se dostanu i ke jejímu druhému dílu. Pokud jste o těchto knihách ještě neslyšeli, jedná se o sci-fi příběh, který se odehrává ve vesmíru. Nejzajímavější na knížkách je rozhodně jejich zpracování! Příběh není psán klasickou formou vyprávění, je to totiž jedna veliká složka posbíraných materiálů, které dohromady vypráví napínavý  příběh. Knížku tvoří soubory různých dokumentů, jako jsou třeba e-maily, chaty, přepisy audionahrávek, schémata, popisy videonahrávek a další přílohy. Gemina mě nadchla stejně jako Illuminae a rozhodně stála za to. Nemůžu se dočkat na další díl a jsem neuvěřitelně moc zvědavá, co ještě autoři vymyslí. Rozhodně jsem jí dala 5 hvězdiček a to bez zaváhání!

2. Harry Potter a kámen mudrců- Poprvé jsem se začetla do tohoto kouzelného pohádkového světa a byla jsem ze čtení hrozně mile překvapena. Jako snad každý jsem viděla fenomenální filmy o mladém kouzelníkovi Harrym Pottrovi, ale bohužel jsem patřila k těm, kteří nečetli původní knižní zpracování. Konečně jsem se rozhodla to napravit a byla jsem za čtení tak nadšená, že si rozhodně postupně přečtu celou sérii a doporučuji vám všem, kteří jste Harryho nečetli jako já svou chybu napravit. U knížky jsem si opravdu odpočívala a hrozně mě bavila každá stránka příběhu. Bylo moc zajímavé zkoumat rozdíly mezi filmem a knihou a dozvídat se více a více informací. Rozhodně v sérii budu hnedka pokračovat a jsem zvědavá, co vše se dozvím nového.



3. Copatá máma- Tuhle knížku jsem měla doma pořádně dlouhou dobu rozečtenou a pořád jsem se neměla do toho jí dočíst, až jednou jsem se na ní podívala a řekla si, že jí dám ještě jednu šanci. Copatá máma je příběh napsaný českou autorkou, která napsala příběh, který je inspirován jejím životním příběhem. Autorka knížku píše velmi mile, takže se hrozně fajn čte, ale důvod proč jsem jí tehdy odložila a málem to udělala zase, byl ten, že se v knížce nic moc neděje a děj není natolik chytlaví aby si udržel nadšení čtenáře. Chvílema jsem byla z knihy nadšená a dokonce si vypsala pár myšlenek, a protože se mi líbil i samotný konec knihy, hodnotila jsem jí 2 hvězdičkami. Knížku bych vám přeci jen doporučila, ale pusťte se do ní bez velkého očekávání.


4. OTKA- Tuhle knížku jsem si naprosto zamilovala a rozhodně vám ji chci doporučit. Jedná se o romantický příběh, který je ale jiný než ty ostatní. Je to hlavně díky dokonalé hlavní postavy jménem Bianca, která má neuvěřitelně sarkastické hlášky a smysl pro humor, který mě hrozně bavil. Celkový příběh je originální a moc mě bavilo ho číst. Knížka je prostě veliká paráda a já ji vůbec nemám co vytknout, takže jděte do toho a přečtěte si jí, i kdyby alespoň jako letí oddychvku, která vás zaručeně zaujme. Rozhodně dávám 5 hvězdiček!



NEJ tohohle měsíce:


Nejhezčí obálka: Tady jsem bez jakéhokoli uvažovaní hned věděla, že zvítězila Gemina. Ta obálka je naprosto dokonalá jak s přebalem tak bez něj, prostě nádhera!

Nejoblíbenější postava: Naprosto jsem si zamilovala Biancu z OTKy, protože je to nejvíce upřímná postava jakou jsem v knížkách z poslední dobu potkala, která má navíc naprosto úžasný sarkastický humor, který mi naprosto sedl. 

Knižní místo, kam bych se chtěla nejvíce podívat: Tak vzhledem k tomu, že jsem četla Harryho Pottera tak nejde nenapsat Bradavice. Podívat se do téhle kouzelné školy je sen milionu lidí a i já bych tomu neodolala. Kdyby to tak jednom šlo no... :)

Nejkrásnější citát: "Největším vítězstvím je to, které nevyžaduje bojovat." - Gemina



Březen co se týče čtení hodnotím hodně pozitivně, protože jsem nenarazila na žádné veliké zklamání a spíš jsem přečetla hned několik nadprůměrných knih, až na Copatou mámu tedy, ale už jsem od ní neočekávala mnoho. Ke svojí čtecí výzvě mám našlápnuto úplně parádně, protože je teprve březen a já už mám 9 knih z 25. Ale mrzí mě moje neaktivita tady na blogu, takže doufám, že už to vylepším a najdu si více času na něco co miluju. :) Kolik máte přečtených vy?

10 komentářů:

  1. Mě se za březen povedlo přečíst také čtyři knihy a i já jsem měla v zásadě šťastnou ruku na výběr. Sérii Illuminae si chci vážně moc přečíst, zvlášť kndyž vidím, jak ji všichni vychvalují. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda :) Illuminae je prostě dokonalost, určitě jdi do toho!

      Vymazat
  2. Přečetla jsi toho dost :) Otka mě hodně bavila a skvělý je i film :) A Harry to je prostě srdcovka :) pěkné čtení i tento měsíc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Otku jsem si zamilovala, ale film mě vůli naprosté odlošnost s knihou zklamal :(

      Vymazat
  3. Gemina byla skvělá a o Harrym snad nemusim ani psat :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Geminu máme v březnu společnou :) Taky jsem byla nadšená a už se moc těším na Obsidio :) Jen pak konec série asi obrečím :D

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělý článek ♥ Taky miluju Harryho a hlavně v knižní podobě. :) Píšu též blog, budu moc ráda když se mrkneš a zanecháš taky milý komentář ♥ www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za krásnou pochvalu :) Na blog mrknu :)

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)