17. října 2018

NEDIETA, recenze + soutěž


Knížka, která vám neříká co smíte jíst, v jakém množství a jak často, ale říká vám jak jíst správně. Konkrétně jak správně kousat! Určitě se jedná o první knihu, která nemluví o jídle, ale o jeho správné konzumaci, které doposud nikdo nevěnoval téměř žádnou pozornost. Autor knihy popisuje důvody proč se kousání více věnovat a také vysvětluje jakým způsobem na to a věřte mi, že tahle kniha vás překvapí stejně jako překvapila i mne. 

Knížka je rozdělená na dvě části, konkrétně teorii a praxi. V části teoretické, což je první polovina knihy, se dozvíte vše co potřebujete vědět, aby jste byli schopni se věnovat druhé polovině knihy a to části praktické. Ta je rozdělena na 21 dní, kdy si zapisujete jestli jste splnili cíl na daný den. Jsou tam i kolonky na zapisování pokroků pro ty, kteří knihu čtou kvůli hubnutí. Ke každému dni jsou připsané různé komentáře, díky kterým je knížka zábavnější.
Moc se mi líbí jakým způsobem je knížka napsaná, hlavně to, že se čte lehce a neobsahuje žádné složité termíny, kterým by obyčejný neznalý čtenář neporozuměl. A další věc, kterou musím pochválit je moc pěkně provedená grafika. A taky se mi líbilo, že kniha obsahovala i jiné zajímavé informace o stravě a nezabývala se jen kousáním.

SOUTĚŽ
Tuhle knihu k recenzi poskytli GetFound s. r. o. a k tomu dokonce i jeden kus pro vás! Takže máte šanci vyhrát svůj vlastní výtisk a vyzkoušet si to sami. Soutěžit můžete až do 31.10. A jaké jsou podmínky soutěže? Jsou dvě a stačí, když splníte jednu z nich, je na vás, která vám bude vyhovovat více. Buďto se stát pravidelným čtenářem tohoto blogu nebo dát like mé facebookové stránce Knihomolka Alyss. Pokud chcete připište, proč vás kniha zaujala a nezapomeňte napsat i váš e-mail ať vás v případě výhry můžu kontaktovat. To je všechno, takže už zbývá jen popřát hodně štěstí v soutěži!

8 komentářů:

  1. Jsem pravidelný čtenář a líbí se mi tvá fb stránka. Kniha mě zaujala proto, že se nezabývá právě tím, čím každá tohoto typu, a zajímalo by mě, jak vypadá uvnitř. :) divkamezistranami@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, že jsi se zapojila do soutěže a přeji hodně štěstí!

      Vymazat
  2. Sleduji ti na fb i odebiram blog 🙂 knizka vypada lakave, jsem zvedava 🙂 mail kate.dostal@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem pravidelný čtenář a líbí se mi i tvá stránka na Fb. Knížka mě zaujala tím, že má teoretickou i praktickou část. E-mail: zdeni.skopalova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem už postarší ročník a nikdy jsem nečetla knihu s tímto námětem! Knih o dietách je obrovské množství, ale tato kniha je výjimečná. Moc ráda bych si ji precetla �� email mundokova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsi se zúčastnila, třeba se ti poštěstí :)

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)