5. ledna 2019

Jaký byl rok 2018 a co bude v roce nadcházejícím?


Rok 2018 je už pryč, a proto jsem se stejně jako loni v tuto dobu, rozhodla ohlédnout na všechno, co se stalo v mém knihomolském životě. Ráda bych shrnula přečtené knížky, jak ty skvělé, tak ty které mě zklamaly. Chci ohlédnout na vše, co se stalo ohledně blogu, protože toho bylo opravdu hodně! Taky se společně koukneme, jak dopadla má čtecí výzva a vy mi můžete dát vědět, jak dopadla ta vaše! A nakonec bych vám chtěla představit své blogové plány na rok 2019, abyste věděli, na co se můžete těšit! :)


BLOG
Rok 2018 byl naprosto skvělý a blogování jsem si zamilovala ještě více, než dříve. Postupně se snažím blog vylepšovat, jak fotkami knížek i s nadpisem, tak kvalitnějším obsahem a pravidelnějšími články. Těch jsem v roce 2018 napsala 41, s čímž jsem celkem spokojená, ale chtěla jsem jich okolo 50, takže tento rok chci rozhodně psát ještě častěji. Podařilo se mi navázat spoustu zajímavých spoluprací, které mi dělají obrovskou radost, protože je to pro mě skvělá zkušenost. Jednu z těch větších spoluprací se mnou v lednu navázalo nakladatelství GRADA, pro které jsem už několik recenzí napsala. V tuto chvíli čtu knihu Evoluce na recenzi pro KNIHCENTRUM.cz a sérii Rafaelova škola od Renaty Štulcové, takže se do konce ledna můžete těšit na recenze obou knih!

ČÍSLA
Největší radost mi dělá to, že je vás tady-pravidelných čtenářů blogu už přes 100! Je to úplně obrovské a neuvěřitelné číslo a každý jednotlivý čtenář pro mě opravdu strašně moc znamená a moc vám děkuji za vaši podporu! Další rekord jsme překročili na facebookové stránce blogu, kde je v tuhle chvíli přesně 200 likes, což je taky úplně úžasné! A na instagramu se, jak se říká, pomalu, ale jistě blížíme k mé vysněné tisícovce, protože tam je už přes 600 lidí! Opravdu si cením každého sledujícího a moc děkuji za všechno! Doufám, že vás moje tvorba baví, jak tady na blogu, tak i na sociálních sítích, kde především upozorňuju na nové blogové články, ale taky například pořádám různé soutěže. Na instagramu posledních pár měsíců natáčím i mluvené stories, kde dávám průběžné názory na knihy. A ode dneška mě nově najdete i na Twitteru! :D Takže pokud se mnou chcete být více v kontaktu a mít vždy přehled o nových článcích, můžete mě začít kdekoliv sledovat, pokud jste to ještě neudělali!

KNIŽNÍ AKCE
Ráda bych tady zmínila i to, že jsem letos poprvé navštívila nějakou knižní akci a to konkrétně Humbook festival. Byla jsem opravdu hodně nadšená, takže plánuji jet i letos a ráda bych vás tam některé poznala osobně! Letos bych chtěla poprvé navštívit i svět knihy.

NEJLEPŠÍ KNIHY
Nejlepší knížka pro tento rok za mě byla rozhodně Slunce je také hvězda, protože mě opravdu donutila přemýšlet nad životem a zároveň to byl kouzelný romantický příběh. Protože jsem těch nejlepších knih vybrala hned 5 a o každé jsem měla potřebu se trošičku víc rozepsat, vyšel ohledně tohoto samostatný článek. Takže pokud vás zajímají Nejlepší knihy roku 2018 podle mé maličkosti, určitě si článek přečtěte.

NEJHORŠÍ KNIHY
Tohle není úplně příjemné téma, ale bohužel se pro mě letos našla dost velká knižní zklamání. Mezi ně patří knížky Devadesátkrát jinak, Terapie sdílením, nebo dokonce Předobrý život od J. K. Rowling. Článek na toto téma zatím nevyšel, ale pokud by vás zajímaly důvody, proč jsem tyto a i pár jiných knih zařadila do této kategorie, můžu ještě článek napsat.

ČTECÍ VÝZVA 2018
Tohle bylo úplně poprvé, co jsem si nějakou čtecí výzvu dala a dopadlo to úplně skvěle! Chtěla jsem přečíst 25 knížek a nakonec jsem výzvu překročila o deset knih! Takže celkově mám přečteno 35 knížek a to jsem minimálně 5 knih dočetla zatím jen do poloviny, takže jsem je nemohla započítat. Jsem s výsledkem rozhodně spokojená, protože v roce 2017 jsem přečetla jen 16 knih, takže teď jich bylo více než dvakrát tolik. :D

ČTECÍ VÝZVA 2019
Rozhodla jsem se stanovit si výzvu na 40 knih. Vůbec nevím, jak to budu stíhat, ale je tu velké množství knížek, které si chci v tomto roce přečíst, takže se pokusím svůj cíl splnit!

Ten rok pro mě byl jak v knižním, tak neknižním životě úžasný a doufám, že se bude i v roce 2019 dařit. Všem vám přeji krásný rok, plný úspěchů a splněných přání. Budu moc ráda, když mi dáte do komentářů vědět, jaký byl váš rok 2018 a jak jste zvládli svoji čtecí výzvu.

14 komentářů:

  1. Gratuluji k úspěšnému čtenářskému roku. Taky jsem se poprve účastnila knižní akce humbook a bylo to super. Tvoje tvorba je super ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! A jsem moc ráda, že se ti líbí moje tvorba! :)

      Vymazat
  2. Tak já letos knižní vývzu bohužel nedala... bylo to ale dost zapříčiněné tím, že jsem v maturitním ročníku a do toho ještě chodím po brigádách, takže se na sebe zas až tolik nezlobím, protože to opravdu nebylo zapříčiněno mou leností, ale nedostatkem času :)
    Jinak moc gratuluji ke všem tvým blogovým úspěchům a přeji ti, ať čísla i nadále rostou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Tak já ti přeji, abys letos toho času na čtení našla více. :)

      Vymazat
  3. Gratulujem k splnenej výzve a taktiež aj k blogu :) Ja osobne som si na tento rok stanovila 20 kníh som zvedavá či sa prekonám alebo nie alebo či prečítam toho viac hoci toho mám čo čítať a to si chcem ešte kúpiť nové knižky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! :) Tak to držím palce, aby jsi to zvládla!

      Vymazat
  4. Pekny prehled... :-) Je pekne, ze te blog bavi, clovek do toho musi vlozit neco ze sebe a bez nadseni to pak nefunguje... Na Svet knihy rozhodne jet, stoji to za to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, opravdu to zbožňuju a jsem ráda, že to to vidět. :) A na Svět knihy se asi vydám! :D

      Vymazat
  5. Gratuluju k úspěšnému roku a do nového přeju mnoho skvělých knih a další stovku pravidelných čtenářů. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Páni, dalších sto jo? To není vůbec malý cíl, ale děkuji, že ve mě věříš! :D

      Vymazat
  6. Gratulujem a prajem aby sa ti splnilo všetko po čom v tomto roku túžiš. ;) Máš veľmi kreatívny a krásny blog. Sledujem. ♥

    Prajem ti krásny deň a rada by som ťa ešte pozvala na
    moju novoročnú GIVEAWAY ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, dělá mi velkou radost, že se líbí! :)

      Vymazat
  7. Pěkný článek! Gratuluji ke všem úspěchům a přeji, aby se ti v roce 2019 dařilo ještě lépe. :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)