23. září 2018

Vikingské copy a copánky. Kniha plná skvělých účesů!

Vikingové ovládali hned několik skvělých dovedností, ale mě z nich vždy zajímala především jedna a to jejich naprosto geniální účesy. Vlasy kreativně spletené do originálních copů mě vždy na všech fotkách zaujaly na první pohled. Díky knížce, o které vám dnes píšu už umím tyto účesy vytvořit i sama sobě a cítím se naprosto skvěle, kdykoliv mi copánky někdo pochválí.

Kniha Vikingské copy a copánky je plná nádherných fotografií hotových účesů, podle kterých se rozhodnete, co si zrovna chcete učesat. Každý účes má skvělý vikingský název a v pár slovech je popsán, abyste se o něm něco dozvěděli. Jako například Frejin kouzelný účes, což je účes Vigingské bohyně lásky. Dále je uvedena obtížnost účesu, ta může být leká, střední nebo těžká. Ale nebojte se, já jsem nakonec vždy zvládla i ty těžké účesy a to nejsem zrovna talent. A samozřejmě je uveden čas, jak dlouho vám česání bude trvat a co všechno budete potřebovat. 


Dále už je krok za krokem postup jak účes vytvořit. Je to moc pěkně a přehledně zpracováno, protože ke každému kroku je i fotka, kde a jak vlasy uchopit. Každý účes je opravdu popsán tak, že ho zvládnete uplést. Také se najde nějaký TIP jak účes ještě doladit. 

Obrovský plusový bod si knížka zasloužila za skvělou grafiku, která je pěkná a přehledná a samozřejmě i za úžasné fotky. Jen lisovat v knížce byla opravdu radost.

I když se jedná o Vikingské copy, jsou to vše účesy nositelné do dnešní společnosti a já si je češu normálně do školy. Moc mě na tom baví, že jsem velmi originální, protože tyto triky opravdu zná málo kdo. Určitě doporučuji všem kreativním holkám a dospělým ženám, ale rozhodně maminkám, které rády češou pěkné copánky svým malým princeznám.

S knížkou jsem opravdu na sto procent spokojená a moc mě baví ve všech aspektech. Doporučuji všemi deseti
A teď ještě velmi důležitá informace nakonec! Knihu jsem dostala k recenzi od nakladatelství GRADA za což moc děkuji, . Knížku seženete TADY! Doufám, že se vám recenze líbila a budu moc ráda za každý komentář! :)

6 komentářů:

  1. Tak já jsem teda co se týče účesů naprostý pako. Jenom udělat si úplně obyčejný culík, aby vypadal trochu k světu, je pro mě nadlidský výkon! :D
    Knížka vypadá zajímavě, ale díky mé nešikovnosti asi není určena mě :) Každopádně ty fotky vypadají nádherně, momentálně ujíždím na seriálu Vikingové, kde se to takovými účesy jenom hemží a vypadají fakt božsky ♥ Obdivuju lidi, co tohle zvládají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to by se ti hodil někdo, trošku šikovnější! :D Já mám na to sestřenku, ale sama toho taky dost zvládnu :) Děkuji moc za pochvaly!

      Vymazat
  2. Krásná recenze a kniha vypadá fakt suprově! Bohužel se musím přidat k předchozímu komentáři - já neupletu ani normální cop. :D Ale i jenom na prohlížení musí být fakt nádherná. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ach, to je dokonalé! Ja mám na Vikingov slabosť!

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)