6. srpna 2018

Měsíční shrnutí Červenec 2018

Červenec je pryč a to znaména jen dvě věci. Je čas na další knižní shrnutí, ohlédnutí za počtem přečtených knížek a stránek, oblíbené citáty a postavy a spousty dalšího. Ale hlavně to znamená, že polovina prázdnin je pryč! Já mám pocit, že jsem si ještě neuvědomila, že začaly a už jsme v půlce! Děs :( Ale pojďme si raději zlepšit náladu knížkami :)


Přečtené knížky: 4
Počet přečtených stránek: 1016
Nové knížky: 4


Přečtené knihy: 
1. Devadesátkrát jinak- Knižní novinka s krásnou letní obálkou, na kterou jsem se nejen já hrozně těšila. Ale bylo to obrovské zklamání! Knížka měla opravdu originální  zajímavý nápad, ale byl úplně špatný provedený... Prakticky byla úplně o ničem a nic se tam nedělo, musela jsem ke čtení nutit... Opravdu mě hodně zklamala a 2 hvězdy jsem jí dala, ale nebylo daleko od toho, abych udělila jen 1... Plánuji se více rozepsat v recenzi.

2. Jeden z nás lže- U téhle knihy nemůžu napsat nic jiného, než to, že to byla nejlepší kniha, jakou jsem kdy četla. Byla tak dobře napsaná, tak neuvěřitelně zajímavá, originální a čtivá... Zamilovala jsem se do ní! Určitě si jí musíte přečíst, vůbec neváhejte, nebudete zklamaní!

3. Podělaným na vrch- Knížka od stejné autorky, která napsala Probuzení Simona Spiera a po přečtení obou jejich knih můžu napsat jen to, že autorka to opravdu umí. Oba její příběhy jsou originální, čtivé a hlavní postavy nesmírně sympatické. Za mě byl Simon o trošičku lepší, ale zamilovala jsem se i do příběhu Molly. A ohodnotila jsem ji zaslouženými 4 hvězdičkami.

plus: 12 kroků ke štěstí- Knížka, která není román, ale dalo by se říct "návod ke štěstí". Byla jsem z kniha neuvěřitelně nadšená a rozhodně vám doporučuji kouknout na recenzi, kde se o ní dozvíte více, protože to určitě stojí za to!

NEJ tohohle měsíce:


Nejhezčí obálka: Poprvé si nevyberu nejhezčí, protože žádná z nic není o nic lepší než ostatní. Všechny se mi líbí, ale tak na stejno no. :D

Nejoblíbenější postava: Molly z Podělaným na vrch! Je to jedna z postav, která mi hodně přirostla k srdci a byla mi neuvěřitelně sympatická.

Knižní místo, kam bych se chtěla nejvíce podívat: V knížce Devadesátkrát jinak prožila Sophie hodně super věcí a díky tomu navštívila hodně zajímavých míst, které by lákali i mě.

Nejkrásnější citát: Tenhle citát je z knížky Devadesátkrát jinak a vybrala jsem ho, protože jsem si ihned vzpomněla, že mě tehdy při čtení šíleně pobavil. :D "Nechceš na mě doufám zkoušet to staré ohrané problém není v tobě, ale ve mně, že ně?" "To ne," odpověděl a zavrtěl hlavou "Je rozhodně v tobě."

Na to, že jsem byla 10 dní na táboře, kde jsem nečetla vůbec, mám z počtu přečtených knih radost. Ve své čtecí výzvě jsem zase o dost pokročila, už mám 18 z 25, takže do konce roku určitě stíhám! Během srpna mám brigádu takže budu doma a hodně času můžu trávit čtením. Jak jste na tom vy? Stíháte svojí čtecí výzvu? A kolik jste přečetli?

8 komentářů:

  1. Čtyři knihy jsou super, ani jednu jsem nečetla, ale věřím že můžou být fajn. :) Ohledně čtecí výzvy, podle mě ji určitě o dost překročíš. :) Já jsem zatím tak v polovině a jenom doufám, že si mi podaří dokončit. :)) Přeju krásné srpnové čtení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Hodně jsem se bála, že jsem se přecenila a nezvládnu ani 20, ale vypadá to se mnou nadějně :D Tobě teda rozhodně přeju, aby jsi svojí výzvu ještě stihla dohnat! :)

      Vymazat
  2. Gratulujem k pokroku vo výzve :-) Knihy, ktoré si prečítala nepoznám, možno by bolo fajn ukázať aj ich obálky, aspoň by som si ich lepšie zapamätala, ale to len malý detail :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, moc děkuji za upozornění! V každém shrnutí bylo i obálky a tentokrát jsem na ně úplně zapomněla, ještě to napravím :)

      Vymazat
  3. O Podělaným na vrch slyším poprvé, na to se musím podívat!:) Díky moc za tip, Simon se mi líbil hodně, tak snad ani tentokrát autorka nezklame :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za to! Jsem ráda, že jsem tě inspirovala :)

      Vymazat
  4. Ani jednu jsem nečetla, ale chystám se (někdy) na Devadesátkrát jinak. Krásný nej citát :D. Já jsem přečetla knih 9.

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)