23. května 2018

RECENZE: Prokletý princ

Druhý díl knížky papírová princezna mě opravdu hodně překvapil a ačkoli jsem to v žádném případě nečekala, byl mnohem lepší než první díl, od začátku až do konce měl grády a opravdu stál za to. Jedná se tedy především o romantickou sérii, která je ale i hodně dramatická a napínavá a od ostatních romantických yong adult se hodně liší a vyniká mezi nimi.

Knížku napsali dvě spisovatelky, které společně píší pod pseudonym Erin Watt. Jen Frederick a Elle Kennedy jsou velmi dobré kamarádky a zkušené spisovatelky. Říkají o sobě, že je pojí hlavně láska ke knihám, závislost na psaní a veliká představivost.

Knížka stejně jako její předchozí díl vypráví o Elle, která neměla zrovna lehký život, ale jednoho dne se objevil Callum Royl a přivezl si jí do svého paláce, zařídil ji lepší školu, koupil jí auto a celkově ji zlepšil život. Jenže je tady Reed, jen z pěti synů Calluma, do kterého se Ella zamilovala a on ji zlomil srdce, zničil jí a ona utekla. Jenže to Callum nechtěl dopustit a přitáhl jí zpátky. Reed se Elle snaží dokázat, že jí nikdy nezradil a vše bylo jinak. Ella neví čemu věřit, nechce mu odpustit, ale pořád ho miluje, jenže vše je komplikovanější.

V první řadě musím říct, že po otevření knihy jsem zjistila, že je psána z pohledu dvou postav, tedy nejen Elly, ale i Reeda, což bylo geniální. Celý příběh byl tak dobře napsaný, že jsem se nemohla odtrhnout. Od velkého šoku na konci prvního dílu, se nic nezměnila a elá tahle kniha je plná napětí. Stejně jako u prvního dílu se mi líbílo, že reálnost knihy byla mnohem větší díky tomu, že se autorky nebáli psát o drogách, sexu, alkoholu, nebo závislosti na sázení. Ale vše bylo v knize jen tak jemně a nenásilně vloženo, příběh se rozhodně netočil jen kolem těchto věcí. Kniha je hodně čtivá a i jednoduše napsána, takže se začtete a nebudete moct přestat. A konec vás už totálně odrovná, jako v prvním díle je to šok a vy budete nutně potřebovat vědět co je sakra dál.

Určitě vám doporučuji pustit se do knížky, pokud jste četli první díl, protože je ještě lepší o určitě vás příjemně překvapí. Pokud jste sérii ještě nerozečetli, doporučuji vám ji, ale je to spíše oddechové čtení. A protože mám už přečtený i díl třetí, můžu tedy říct, že z těchto tří knih byla dvojka nejlepší. Jediná z nich byla hodně zajímavá od začátku, až do konce. A teď ještě k jedné zajímavosti, já jsem teprve nedávno zjistila, že se nejedná o trilogii a v zahraničí vyšly hned další dva díly k této sérii a jeden z nich bude vycházet v česku už v červenci!