15. ledna 2018

Mini Recenze: Léto, kdy jsme se potkali

Rozhodla jsem se začít psát nový druh článků. Minulý rok jsem přečetla 16 knížek, ale recenzi jsem napsala zhruba tak na polovinu z nich. To mi přijde rozhodně škoda, protože se nedozvíte o spoustě zajímavých knížkách, ale normální recenze jsem nestíhala psát. Proto jsem se rozhodla, že krom klasických recenzí budu psát i tyhle kratší a začnu knížkou, kterou jsem četla ještě na konci loňského roku a to je kniha Léto, kdy jsme se potkali.



Možná je trošku neobvyklé číst letní knížku v období Vánoc, ale já moc knížky podle období nečtu. Takhle knížka je dívčí román, po kterém jsem sáhla jako po oddechovém čtení a i jako oddechovka tak to byla slabá kniha.
Knížka je psána z pohledů dvou postav Cassidy a Bryana, kteří se potkají na jednom dětském táboře.
Cassidy má za sebou ošklivý rozchod se svým klukem, a protože se potřebuje dostat z města a myslet na něco jiného odjede na brigádu k moři jako výpomoc na dětském táboře.
Bryan se snaží vypořádat s těžkou životní situací. Po úrazu skončil na vozíku a jeho myšlenky se točí kolem toho co už nikdy nebude moc dělat. Aby se dostal od těchto myšlenek příjme práci vedoucího na letním dětském táboře.

Podle anotace mě knížka zaujala, ale počítala jsem s ní jako s oddechovkou. Jenže nakonec mě prakticky nudila. Celou dobu se skoro nic nedělo, ale zajímavé byli některé části o Bryanovi, který se učil jak žít život vozíčkáře. Cassidy  jsem si jako postavu rozhodně neoblíbila, protože mi její chování často lezlo na nervy. Knížka byla hodně předvídatelná, takže jsem se ani překvapivého konce nedočkala. Nechci jí úplně odsuzovat, protože pár zajímavých částí tam bylo, hlavně z pohledu Bryana na vozíčku. Nakonec jsem se rozhodla dát knížce 2 hvězdičky. Doporučuji jedině jako oddechovku, ale moc od ní raději neočekávejte.

6 komentářů:

  1. Pěkná recenze, ze které jsem poměrně překvapená. I mě kniha podle anotace a obálky hodně zaujala, o to víc jsem překvapená z tvého hodnocení. V nejbližší době se proto asi po knize nepodívám. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujii za pochvalu :) Jsem moc ráda, že jsem takhle mohla poradit!

      Vymazat
  2. Já jsem knížku už několikrát u různých lidí viděla, ale nějak jsem se nedožadovala anotace, ani ničeho podobného. Docela mě ale i tak překvapilo tvoje hodnocení a když jsi o tom mluvila, že tě kniha nudila hned jsem si vzpomněla na několik knih, ale nikdy nebyli až tak špatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala, knížka nebyla vyloženě špatná a pár zajímavých částí obsahuje. Pokud někoho opravdu zajímá, měl by si na ni udělat vlastní názor. :)

      Vymazat
  3. Povedená recenze :) O knize jsem slyšela, ale zatím jsem ji nečetla. Šanci bych jí ale ráda dala. Vypadá to na dobrou letní oddechovku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem ráda, že se líbila :) Knížka si šanci u jiných čtenářů určitě zaslouží. :)

      Vymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)