25. června 2017

Letní soutěž

Ahoj Knihomolové! Myslím si, že většina z vás si všimla, že školní rok se pomalu chýlí ke konci a konečně se nám blíží prázdniny. Já jsem šťastná, že mám tento ročník už téměř za sebou, a že je tady dvouměsíční volno, na které se všichni tak těšíme. Pro mě budou prázdniny plné cestování, odpočívání, poznávání nových míst a hlavně také čtení. O prázdninách a celkově v létě přečtu vždy nejvíce knížek a myslím si, že nejsem sama. Proto jsem se rozhodla, že někoho z vás potěším knížkou, která by mu mohla zpříjemnit dovolenou. Máme tady Letní soutěž!

Do soutěže jsem vybrala dvě knížky, které jsou podle mě výborná volba právě na letní počtení. Myslím si, že by vás mohly zaujmou, tak se pojďme podívat, o co budeme soutěžit.


Jedna z knížek je Rozdělení časem: Bouře
Tato knížka je sci-fi příběh s námětem cestovní v čase, což já naprosto zbožňuji. Hlavní hrdina knížky je devatenáctiletý Jackson, který dokáže cestovat časem, ale vždy se vrátí maximálně šest hodin do minulosti, jenže jednoho dne se po útoku dvou neznámých mužů bezděčně posune o dva roky do minulosti a nemůže se vrátit zpátky. Proč ho pronásledují neznámí útočníci? Jaké tajemství ho obklopuje?

Druhá knížka je Jak to mají holky
Tahle knížka je dívčí román, který vyloženě i svou obálkou evokuje léto. Knížka je psána z pohledu tří dívek, které jsou už základky nejlepší kamarádky, jenže na střední se začínají odlišovat. Všechny holky na škole jim jejich přátelství závidí a na večírcích na nich mohou oči nechat. Ale jak je to s nimi doopravdy? Znají vůbec jedna druhou a dokážou si být opravdovou oporou?


Jak soutěžit?
Stačí mi pod tento článek dát komentář, do kterého napíšete:
1. Vaší přezdívku nebo jméno.
2. Váš e-mail, na který vás v případě výhry mám kontaktovat.
3. Pod jakým jménem mě sledujete - GFC (najdete ho v menu, pravidelní čtenáři).
4. Kterou z knížek by jste si přáli vyhrát.
5. A nakonec mi napište nějakou knížku, kterou mi doporučujete na léto a proč.

Pro větší pravděpodobnost výhry můžete napsat další komentáře:
1. Jméno, pod kterým sledujete facebook blogu (Knihomolka Alyss)
2. Jméno, pod kterým sledujete můj instagram (alyssana8649)


Soutěž bude ukončena za dva týdny, což je 9.7.2017. Vítěze vylosuju nejpozději do čtyř dnů a zveřejním ho tady na blogu, také se mu ozvu e-mailem, ale pokud neodpoví do 48 hodin, knížku získá někdo jiný. Jsem zvědavá, jaké knížky mi na prázdniny doporučíte a už se nemůžu dočkat až se do některých z nich začtu.


46 komentářů:

  1. 1. TheMelorry
    2. TheMellory@seznam.cz
    3. TheMelorry
    4. Přála bych si knihu Jak to mají holky... :))
    5. Já osobně nečtu knihy podle ročního období, ale když se mi chce... Jako letní čtivo bych ti ale doporučila Šťastní lidé čtou a pijou kávu (i druhý díl), protože se mi kniha moc líbila a svou myšlenkou druhé šance na lásku a celkovým tématem je velmi zajímavá, dobře se čte a samozřejmě dobře končí. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení, už jsem nad přečtením těchto knížek přemýšlela, ale nebyla jsem si nikdy úplně jistá. Myslím si, že bych si na ně mohla v létě najít volnou chvilku :) Přeji štěstí v soutěži!

      Vymazat
  2. 1. Iveta
    2. ivetaskutkova@seznam.cz
    3. Sleduju jako Iveta
    4. Přála bych si Jak to mají holky
    5. Tak já bych tak nějak tématicky doporučila sérii Léto od Jenny Han (první díl se jmenuje Léto, kdy jsme zkrásněla). Je to skvělý young adult příběh odehrávající se v létě, které v něm hraje velkou roli a přestože tady samozřejmě jde jako v každé young adult o lásku, zabývá se série i vážnějšími tématy a já byla až překvapená, že jsem zkrátka nemohla přestat číst. Na léto podle mě naprostý ideál :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip! Od J. Han jsem četla sérii Všem klukům, které jsem milovala a moc se mi líbila. Přeji ti štěstí v soutěži :)

      Vymazat
  3. A na instagramu sleduju jako iveta_skutkova :)

    OdpovědětVymazat
  4. zejzen
    zejzen@gmail.com
    GFC: Mem
    Jak to mají holky
    Knihy nečtu podle ročního období, ale poslední dobou mě zaujala knížka - Po zemi bloudím dál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka vypadá zajímavě! Hodně štěstí v soutěži :)

      Vymazat
  5. Moje přezdívka je zuzkalist. :)
    zuzkalist@seznam.cz
    Sleduji tě jako Zuzkalist.
    Chtěla bych vyhrát knihu Jak to mají holky.❤
    Na léto doporučuji knihu Léto kdy jsme se potkali. Je to o lásce na táboře, a to se podle mě k létu hodí, navodí to letní atmosféru. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miluji letní knížky a sama jezdím na tábor, možná si ji přečtu, protože vypadá opravdu zajímavě :)

      Vymazat
  6. FB: Zuzana Listopadová.
    Kdybych náhodou vyhrála, byla bych ráda kdyby jsi mi to napsala na FB, email moc nesleduji. ❤ Každopádně přeji výhru i ostatním :)

    OdpovědětVymazat
  7. 1) Kateřina Kohútová
    2) kety.k09@gmail.com
    3) Na tvém blogu jsem teprve potřetí, takže zatím mezi pravidelné čtenáře nepatřím :)
    4) Pokud bych vyhrála, přála bych si knihu Jak to mají holky.
    5) Na léto doporučuji knihu Delirium od spisovatelky Lauren Oliver. Kniha je ze stejnojmenné knižní série (dalšími díly jsou pak Rekviem a Pandemonium). Delirium vypráví příběh o dívce Leně žijící ve světě, kde je láska nemoc a proti níž vědci vyrobili lék. Ve věku 18 let pak podstoupí každá dívka i chlapec proceduru, která je zbaví všech citů a následně se jim vybere vhodný partner, s kterým stráví zbytek života. Jenže Leně se pár dní před 18. narozeninami stane něco naprosto nepřijatelného, zamiluje se...
    Knihu opravdu doporučuji. Jedná se tedy o typickou young adult, ale jak mně, tak i mojí 26 leté sestře se moc líbila a nemůžeme si ji vynachválit. Četla jsem celou trilogii asi rok a půl nazpátek a určitě doporučuji přečíst minimálně první díl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aby jsi mohla být zařazena do soutěže, musíš blog sledovat přes GFC. Pokud se přihlásíš k odběru, do soutěže tě zařadím, ale jinak bohužel ne. Jinak děkuji za doporučení, o knížce jsem nikdy neslyšela, ale zní zajímavě.

      Vymazat
    2. Jsi zařazena do soutěže, přeji hodně štěstí v losování. :)

      Vymazat
  8. Anonymní27 června

    1) Sandra Knapovská
    2) sandra.knapsa@seznam.cz
    3) Na tvém blogu jsem asi po druhé, ale všimla jsem si že máme rády podobné knihy a tak se tu nechám inspirovat.
    4) Přála bych si knihu Rozdělení časem: Bouře
    5) Moc ráda ti doporučím knížku Láska jako z filmu. Je to skvělá knížka pro letní relaxování. Báječný příběh u kterého člověk nemusí moc přemýšlet, prostě si ho užívá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti tady líbí a určitě děkuji za doporučení, ale sledování blogu přes GFC je podmínkou soutěže, tak že pokud chceš být zařazena, musíš ještě odebírat. (soutěž je pro pravidelné čtenáře, ale pokud se jím staneš, můžeš soutěžit) Jsem ráda, že si konečně někdo vybral Bouři! :D

      Vymazat
    2. Tak už jsem se přidala.. :D

      Vymazat
  9. 1. Tání neboli Tánička
    2. tanachocova@atlas.cz
    3. Sleduju tě pod jménem Tání
    4. Kdybych vyhrála a měla tu čest a to štěstí by se mi dopřálo(v což nevěřím) tak bych si přála knihu "Jak to mají holky"
    5.Já bych asi doporučila Dopisy na konec světa je to taková oddechovka, slaďárna a taky něco na rozptýlení jinak pokud nevíš o čem je přečti si mojí recenzi na mém blogu http://tanicka04.blog.cz/1706/dopisy-na-konec-sveta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení! Knížka mě opravdu zaujala a jsem si jistá, že si ji v létě přečtu. Recenze byla fajn na poznání této knížky, protože jsem o ní nic nevěděla. Přeji ti, aby se ti poštěstilo a knížku Jak to mají holky vyhrála.

      Vymazat
  10. 1. Lucie, Luciana
    2. LuciaStringini@seznam.cz
    3. Sleduji tě pod jménem Lucie Strnadová na fb a zde.
    4. Pokud bych vyhrála rozhodně bych si vzala Rozdělení časem.
    5. Pokud máš ráda fantasy žánr, tak bych ti určitě doporučila celou sérii Skleněný trůn od Sarah Janet Maas. Je to knížka o dívce jménem Celaen, která byla už od dětství trénována jako zabiják. Bohužel se nechala chytit, ale dostala poslední šanci od korunního prince ho reprezentovat ve smrtícím turnaji. Pokud vyhraje je svobodná. Víc kniha.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za tip! O sérii už jsem toho hodně slyšela a často jsem uvažovala, že si jí přečtu. Myslím, že bych si jí mohla vzít jako četbu k moři :) Přeji ti štěstí v soutěži!

      Vymazat
  11. 1. Běta
    2. betule.pospisilova@seznam.cz
    3. Běta
    4. Kdyby se mi poštěstilo, ráda bych získala knihu Jak to mají holky,kterou si již delší dobu plánuji sehnat.
    5. Úžasná letní oddychovka je knížka Co mě naučil tučňák. Knížka je o soužití tučňáka s člověkem a mě moc zaujala. Jinak miluju Svůdnou trilogii od Wendy Higgins, takže to také mohu doporučit. :)
    Na Instagramu sleduji jako betule_pospisilova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svůdná trilogie je moje nejoblíbenější série ze všech! Naprosto ji zbožňuji :) Budu ti držet palce při losování a třeba se ti zadaří.

      Vymazat
  12. 1. Monika Jakubeková
    2. mooncik67@gmail.com
    3. Monika
    4. Jak to mají holky
    5. Já miluju spisovatelku Liane Moriarty, momentálně od ní čtu Zamilovaná hypnotizérka, je to oddechovka (na léto jak stvořená), Liane má super čtivý styl, a knížka je ze života, člověk se v ní najde :) (Ale to sedí na všechny její knížky :)

    1. Monika Jakubeková
    2. monikajakubekova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knížka zní zajímavě, díky za tip! Přeji štěstí do soutěže :)

      Vymazat
  13. 1). olly
    2). fabola@centrum.cz
    3). olly fabia
    4). Jak to mají holky
    5). Fiorella a Bratrstvo křišťálu od Vlastimila Vondrušky, knížka je pro děti a mládež, ale zaujala mně a dočetla jsem ji na jeden zátah, dokonce jsem se dozvěděla něco i z naší historie. Rozhodně si ráda přečtu i další díly: Fiorella a dům ztracených duší, Fiorella a hřbitov upírů, Fiorella a záhada mrtvého netopýra.

    1). Olga Fabiánová
    2). fabianovaolga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení a přeji ti hodně štěstí při losování!

      Vymazat
  14. 1. Tereza
    2. spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3. Tee knihomolka
    4. Jak to mají holky
    5. Všude doporučuji vše od autorky Sarah J. Maasové, je naprosto skvělá a nemůžu si jí vynachválit. Taky nedám dopustit na Hunger games, Jiskru v popelu nebo sérii Zavržený. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení! A hodně štěstí v soutěži :)

      Vymazat
    2. Anonymní05 července

      Hunger games je TOP!

      Vymazat
  15. 1. Marie Peetuliska Daňková
    2. kivsa@seznam.cz
    3. Marie Peetuliska Daňková
    4. Je mi to jedno, obě vypadají zajímavě a ani jednu jsem nečetla :)
    5. Na léto doporučuji knihu Potichu od Jaroslava Rudiše, je to tenké, dobře se to čte a je to český autor ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, děkuji za tip :D A přeji ať se ti při losování zadaří!

      Vymazat
  16. Marie Gryg. na FB,mail:spalkovi.ch@seznam.cz
    Věra Špalková-seniorka 66r
    obě sout. knihy dle anotace vypadají dost zajímavě, ale spíš za mne "Jak to mají holky"
    Na léto jako pamětnice r.1968 doporučuji knihu "Nejsem lvice"- o životě TV hlasatelky Kamily Moučkové...Kdo tu dobu zažil pozná se v ní, kdo ne porozumí spíš....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, zní to zajímavě. A přeji ti štěstí do soutěže!

      Vymazat
  17. 1. Stana
    2. stanahala@centrum.cz
    3. Stana Halašková
    4. Rozdělení časem: Bouře
    5. Jáchym Topol, Citlivý člověk. Knihu zrovna čtu a moc se mi líbí. Myslím, že je to fajn četba, když chce člověk v létě i trochu přemýšlet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super tip, hodně štěstí do soutěže!

      Vymazat
  18. 1.EraAmv
    2.erzanoscarlet@gmail.com
    3.Katka Blažková
    4.Obě knihy me lákají.
    5.Pokud jste čtenářka co miluje fantasy, tak vám doporučuji knihy od Andrzeje Sapkowskeho. Nejoblíbenější jsou od nej pro mě knihy zaklínač. Je to hodně poutavě čtení o Zaklínačovi Geraltovy a jeho dobrodružství :) V knihách se setkate nejenom s Čarodějkami a trpaslíky, ale i podle me s krásnou slovanskou mytologii, do které bych zaradila netvory jako jsou polednice, utopenci a mnoha dalších. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fantasy je žánr, který si vždy ráda přečtu, tak že moc děkuji za zajímavý tip. Přeji štěstí v soutěži :)

      Vymazat
  19. Ahoj,
    Dost mě lákají obě dvě knihy, ale kdybych si měla vybrat, tak bych preferovala spíše knihu Rozdělení časem: Bouře. Kdybych ti měla doporučit nějakou knihu na léto, tak bych ti doporučila asi Než jsem tě poznala. Doufám, že jsi to ještě nečetla :D Byla to hitovka asi před rokem, ale já jsem se k ní dostala teprve nedávno, a musím říct, že je to úžasná kniha. Po dočtení jsem nad tím příběhem ještě dlouho uvažovala. Myslím, že tě chytne za srdíčko a bude se ti líbit :)
    Přes GFC tě sleduji jako Ft Cf (také má přezdívka)
    Můj email je ftcf009@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za doporučení a přeji štěstí při dnešním losování!

      Vymazat
  20. Přes Facebook jsem označila tvou stránku ”To se mi líbí” jako Ft Cf

    OdpovědětVymazat
  21. Na Instagramu tě sleduji jako ftcf_blog

    OdpovědětVymazat
  22. 1. MorticiaMM - Jana Malá
    2. jmala.member@gmail.com
    3. Jana Malá
    4. Jak to mají holky
    5. Jonas Jonasson: Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za tip, do soutěže jsi samozřejmě zařazena :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)