9. dubna 2017

Deset knižních dní

Přeji všem krásný den. Dnes jsem se rozhodla, že se zapojím do projektu Deset knižních dní, který jsem objevila na blogu Vysvobozená. Docela mě překvapilo, že se ho už účastnilo celkem dost knižních blogerů. Celý projekt mě velice nadchl, protože jsou v něm samé zajímavé témata.

Tady se na ně můžete podívat:














Pokud někdo z vás o projektu ještě neslyšel a zaujal ho, budu ráda, když mi do komentářů budete psát své odpovědi. A pokud máte blog a zúčastníte, napište mi to, protože já si vaše články moc ráda přečtu. (nebo pokud jste už články napsali)

Všechno odstartuji již zítra, tak se můžete těšit, že deset dní v kuse budou pravidelně vycházet články :-*

Mám vás ráda!
Alyssana

4 komentáře:

  1. Anonymní09 dubna

    Super! Jsem zvědavá na tvé odpovědi :-)

    OdpovědětVymazat
  2. 10 knižních dní u mě taky na blogu probíhá, jestli chceš mrkni se ;) Těším se na tvoje recenze ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář :-)