25. ledna 2017

Vyhlášení soutěže o dva díly Girl Online!

Ahojky ♥
Dneska tady pro vás mám vyhlášení soutěže, na které určitě netrpělivě čekáte!
Chtěla bych všem, co se do soutěže zapojili poděkovat. Každý komentář mě moc potěšil a musím uznat, že jste všichni měli moc zajímavé nápady. Rozhodla jsem se, že výherce náhodně vylosuju, aby to bylo spravedlivé.

Zapojilo se těchto 14 lidí:

1. Michaela Tarantová
2. Noemi Káňová
3. Eva Štefíková
4. Skořicová
5. Veronika Tomášková
6. Bohumil Lichna
7. Kamča Bartošů
8. Magdaléna Fiedlerová
9. Caroline andherbook
10. Šarka Morávková
11. ZdeňkaM
12. HankaHoa
13. Tee knihomolka
14. Ema Jacková

Vítězkou soutěže se tedy stala Noemi Káňová! Moc gratuluji k výhře a doufám, že se ti knížky budou líbit :) Ti co nevyhráli nemusí smutnit, protože už teď přemýšlím nad další soutěží, tak že se všichni máte na co těšit!



2 komentáře:

  1. Jeeee... Já jsem vážně vyhrála? Super! Moc děkuji, už se na ně moc těším. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že máš radost! Snad se ti budou líbit tak jako mi :)

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)