4. ledna 2017

Unboxing-ebay



Ahojky všem!
Dnes tady máme unboxing čtyř balíčků z ebay, které přišli během tohoto týdne. Já jsem si objednávala více věcí, proto bude i pro mne překvapením co tam vlastně najdu.
No tak jdeme na to!

Začnu tímto balíčkem:
V prvním balíčku jsem našla krásný kryt na telefon, který je silikonový a musím uznat, že je doopravdy kvalitní. Myslím, že telefon dobře ochrání a moc pěkně vypadá. Jako dáreček jsem k němu ještě dostala přívěšek Dreamstore a ubrousky na sklo telefonu. Tento vám určitě doporučuji. Cena-46,-

V druhém balíčku je další kryt na telefon, v prvním okamžiku jsem se trošku lekla, protože kryt měl být bílý a tento je nazelenalý, ale nakonec se mi zalíbil. Myslím, že v bíle barvě by byl hezčí, ale není špatný. Kvalita krytu je velmi podobná jako u toho prvního, tak že telefon dobře ochrání. V balíčku byla ještě taková ta tužka, jako dáreček. Určitě ho doporučuji, ale moc nevěřte obrázkům. Cena:50,-



V Třetím balíčku se nacházely tyhle nálepky emoji. Dlouho jsem nějaké hledala po normálních obchodech a nakonec jsem se rozhodla si je objednat právě přes ebay. Myslím, že je to super, protože tenhle i ostatní balíčky dorazily do tří týdnů! Nálepky se mi moc líbí a taky bych řekla, že jsou takové ty "kvalitnější". Pokud o nich uvažujete, určitě vám je doporučuji! Cena: 57,-

V posledním balíčku se nacházel kryt na telefon, na který jsem se těšila úplně nejvíce. Tento kryt je vánoční a má na sobě roztomilé santy. Na telefonu vypadá doopravdy nádherně! Jenže tady kvalita trošku pokulhává, telefon moc neochrání, protože je tenký a obrázek se loupe. :-(   Cena:44,-



Pokud váháte nad tím, jestli je dobré kupovat kryty z ebay určitě vám to doporučím! Jsem nadšena z toho, že si přes internet vyberu, co se mi líbí a za pár týdnů mi to dorazí přímo do schránky!


Už mám dokonce objednané další věci, tak že se můžete těšit na další článek.

12 komentářů:

  1. Obaly jsou super, já nenakupuju na ebay, ale na Aliexpresu, je to skoro to samé :D
    http://fantasyalatriel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aliexpres jsem chtěla taky vyzkoušet. :) Tak možná příště :D

      Vymazat
  2. Ten s nápisem smile jsem si taky málem objednala, bohužel jsem nikdy nesehnala na svůj typ telefonu... A jinak taky nakupuju spíš na Ali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je mi líto, ale na ebay (i na Ali) je jich tolik pěkných, že sis určitě našla spousty dalších suprových. :D :D

      Vymazat
  3. Anonymní04 ledna

    Ali je lepší! Ale jinak pěkný článek...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá to, že budu muset vyzkoušet Aliexpres! :D :D
      A děkuji :)

      Vymazat
  4. Já na ebayx nakupuji taky. Na blogu mám pár unboxingových článků.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  5. Já nakupuji i na ali i na ebay, ale asi bych nepsala o ničem jiném, kdybych měla dělat tyto články, ale pokud bys chtěla něco doporučit nebo tak, stačí napsat :))
    Z tvých balíčků mě nejvíce zaujaly samolepky. :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Nejspíše se brzy ozvu :)

      Vymazat
  6. Strašně ti závidím ty kryty, protože já mám tak skvělý mobil, že na něj neseženu žádný :( A když jo, tak je jenom obyčejný černý. (problémky :D)

    http://skoricova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A dívala ses i na ebay nebo na Aliexpresu? Na můj mobil v česku taky nejde nic sehnat, ale tam jich jsou miliony... :D :D

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)