7. ledna 2017

Soutěž o dva díly Girl Online!

Ahoj knihomolové! Mám pro vás dobrou zprávu.  Rozhodla jsem se pro vás uspořádat úplně první soutěž na tomto blogu, ale rozhodně ne poslední!

O co se soutěží? 
Soutěžit budeme o oba dva díly Girl Online, ty jsem vybrala, protože první díl mě hodně pozitivně naladil a druhý díl zrovna čtu, zatím se mi líbí. (recenze 1. dílu)
Chtěla bych někomu z vás udělat radost, tak že doufám, že se vám soutěž bude líbit.

Soutěžní otázka:
Jaká by byla podle vás ideální, nejoriginálnější zkrátka prostě nejlepší narozeninová párty?

Jak soutěžit?
Do komentáře mi napište:
1. Vaší přezdívku nebo jméno.
2. Váš e-mail, na který vás v případě výhry mám kontaktovat.
3. Pod jakým jménem mě sledujete - GFC (najdete ho v menu, pravidelní čtenáři).
4. A to nejdůležitější odpověď na mou otázku.


Soutěž bude ukončena za dva týdny v sobotu, což je 21.1 2017. Vítěze vylosuju nejpozději do dvou dnů a zveřejním ho tady na blogu, také se mu ozvu e-mailem, pokud neodpoví do 48 hodin knihy získá někdo jiný.
Jsem zvědavá, co vymyslíte a už se nemůžu dočkat všech šílených a zajímavých nápadů.



36 komentářů:

  1. Anonymní07 ledna

    TOP soutěž!!! Miluji Girl Online :-) Promyslím si tu otázku a do dvou týdnů něco suprového vymyslím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji jsem ráda, že se ti soutěž líbí.

      Vymazat
  2. Anonymní07 ledna

    možem súťažiť aj zo slovenska?

    OdpovědětVymazat
  3. Anonymní07 ledna

    Ahoj, dnes jsem narazila na tvůj blok a myslím, že jsi super fakt moc, máš hezkej designe a tak a evidentně máš i hodně fanoušků když tu máš hodně komentářů .soutěže se moc ráda zúčastním knížku neznám a v životě jsem neviděla takže děkuji za soutěž! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já moc děkuji! Neskutečně si vážím tvojí pochvaly. Tvůj komentář mi vykouzlil úsměv na tváři. :-) Jsem ráda, že se ti blog i soutěž líbí a jsem zvědavá na tvou odpověď na soutěžní otázku.

      Vymazat
  4. Ahojky. Moc pěkná soutěž, lákavá výhra :-)
    Pro mě nejlepší narozeninová oslava by byla, kdyby se sešla celá rodina a nejlepší kamarádky a užili bychom si den plný zábavy, jídla a pití :-) s kamarádkami bychom to protáhli až do noci, kdy bychom si ßli někam zatancovat a pořádně pokecat :-D

    Misula16@seznam.cz
    Michaela Tarantová

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti soutěž líbí a přeji hodně štěstí. :)

      Vymazat
  5. Ahoj, moc se mi líbí tvůj blog a tvé recenze skvěle vystihují dané knihy... Ale teď k soutěži :D
    Je to zajímavá otázka, když tak nad tím přemýšlím skvělá narozeninová párty by byla, kdyby byla na něco zaměřena, třeba ve stylu knihy. Moje oblíbená kniha je Sladké šestnácté století ( Rachel Harris má skvělé knihy 😍). Takže by ta párty byla v renesančním oblečení, nejlépe na nějakém zámku. Užila bych si tam celý den s kamarádkama a myslím že by to určitě stálo zato.
    Noemi Káňová
    noemi.kanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mé sladké 16 století je doopravdy krásná knížka a představa párty v renesančním stylu se mi moc líbí.
      Děkuji za pochvaly a přeji hodně štěstí v soutěži.

      Vymazat
  6. Anonymní07 ledna

    Ahoj, moc ráda čtu a proto jsem ráda že jsem našla tenhle blog... Jsi vážně dobrá, skvěle píšeš a tenhle blog je hezký nejen po grafické stránce, je propracovaný a dokonce i tvoje první soutěž je ohromná! �� Už přemýšlím nad odpovědí....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeee moc děkuji!!!!! Nesmírně si vážím tohoto komentáře! Jsem ráda, že se ti na mém blogu líbí.

      Vymazat
  7. 1. Milunka21
    2. piesse15@seznam.cz
    3. Eva Štefíková
    4. Já včera strávila narozky v kině na Fantastických zvířetech, takže kam se hrabe párty... :-D Ne, fakt, neni nic lepšího než kino. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to věřím, že to muselo být vážně super! Přeji ať se v soutěži zadaří :)

      Vymazat
  8. 1. Skořicová
    2. marketahampeisova01@gmail.com
    3. Markéta Hampeisová
    4. Nejlepší narozeninová party? Já na takové ty klasické party moc nejsem, ale rozhodně by byla pecka jet do Amsterdamu s člověkem, kterého mám nejradši, projet se na lodi po řece Amstel, zajít na všechna zajímavá místa a večer jenom tak sedět na terase, pozorovat hvězdy a pít šampaňské :)

    Bože můj, Girl Online? Já sice slaďárny moc nečtu, připadám si jak politá sirupem, ale tahle knížka byla úžasná. Měla jsem po přečtení strašně pozitivní náladu a úplně jsi mě navnadila přečíst si jí znova! Akorát pokračování jsem se zatím nedostala.

    Mimochodem, máš moc pěkný blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já osobně bych se moc ráda jednou do Amsterdamu podívala, a oslavit tam narozeniny by jistě bylo moc fajn. Jsem ráda, že se ti knížka líbila, já jsem si jí také zamilovala. Přeji ti štěstí v soutěži.

      Vymazat
  9. 1. Fakynn
    2. fakynn.blog@centrum.cz
    3. Pod účtem, jako komentuju
    4. Podle mě by to byl den, kdy bych se sešla s blízkými, kamarády a radinou, vzhledem k tomu, že narozeniny mám v červenci, tak někde u bazénu, popít, pojíst, pokecat, večer vyrazit někam do města, být prostě s lidmi, které mám ráda a užít si to. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám narozeniny v zimě, ale i tak je často slavím až v létě u bazénu. :) Přeji štěstí v soutěži.

      Vymazat
  10. procházky v přírodě vždy potěší duši

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych vás mohla zařadit do soutěže, musíte splnit i ostatní body.

      Vymazat
  11. nejlepší oslava ? - nebyla moje ale každopádně pro me vyhrala ta co jsem uspořádala. Své neteři ve stylu Frozen objednala jsem kostým Elzy oblekla se za ni, vytvořila Olafa všechno nasvítila na modro, sníh z vaty a protože to bylo chvilku před vánocema tak mi přišli vhod i naše ozdoby na stromeček (strbno-modré). Neteř slavila 5 let a ta radost její k nezaplacení :)

    Kamča
    bartosova.kamila@email.cz
    sleduji te jmenem co komentuji ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni! Tak to muselo být vážně kouzelné! Přeji hodně štěstí v soutěži.

      Vymazat
  12. Ráda bych se zapojila, jenže se mi nezobrazují pravidelní čtenáři. Zkusím to zítra :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včera s tím byl doopravdy problém, ozvalo se mi více lidí, ale doufám, že den to bude v pořádku. :)

      Vymazat
  13. 1. Carolineandherbook
    2. karolina.knavova@seznam.cz
    3. Caroline andherbook
    4. Má vysněná oslava by byla, aby mi vše kamarádi tajně naplánovali a já nedělala nic. Strašně bych si přála abych se udobřila s mým nejlepším kámošem. Já můj kamarád a další kamarádka by jsme celý den dělali co já bych chtěla př. Dopoledne strávené v knihkupectví nakupováním knih, kino, nějaký adrenalin a 2 hodiny společného čtení a večer nějaká mega párty.�� Nebo druhý návrh párty, abych se směla sejít a vyfotit, obejmout a nechat podepsat knihy od Sarah J. Mass❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taková oslava by se mi taky moc líbila! Přeji ti ať se s kamarádem usmíříte a hodně štěstí v soutěži.

      Vymazat
  14. 4) Narozeninovou párty jsem nikdy neměla, tak nevím jak dalece bych byla nadšená. 1+3) Šárka Morávková
    2) mor.sa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji ať pro vás někdo připraví nádhernou party a taky hodně štěstí v soutěži.

      Vymazat
  15. 1. ZdeňkaM
    2. zdenkamartinakova@gmail.com
    3. GFC: ZdeňkaM
    4. Pro mě by byla nejlepší narozeninová párty taková, která by se konala v létě. Pěkně slunce, teplo, voda, grilování ... Bohužel jsem narozená v únoru takže to není úplně ono, aspoň že tam mám vždy ty nejbližší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych měla narozeniny raději v létě :D :D Přeji hodně štěstí v soutěži :)

      Vymazat
  16. 1. HankaHoa
    2. viet.hoa.nguyenova@seznam.cz (z čehož také vyplývá mé jméno, že :'D)
    3. HankaHoa - snad se to počítá, neboť Tvůj blog jsem objevila teprve před krátkou chvílí :D
    4. Mně osobně by bohatě stačila obyčejná narozeninová oslava strávená s kamarády a rodinou, ale originální party si představuji jinak: ve vesmíru! Nemohu tvrdit, že jsem velký nadšenec-astrolog, to bych lhala, ale podívat se do vesmíru...! Celý den strávený zíráním na hvězdy, které jsou úplně všude, a to bez otravného městského ruchu... Jenom ticho... a hvězdy (a já :'D). Uznávám, skafandr není asi úplně pohodlný, ale to ani stav beztíže :'D Přesto bych se do vesmíru někdy ráda podívala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni tak taková oslava zní doopravdy skvěle!
      I to, že mě sleduješ teprve chvíli se počítá, tak přeji hodně štěstí v soutěži.

      Vymazat
  17. 1) Tee knihomolka
    2) spisy.jedne.knihomolky@seznam.cz
    3) Tee knihomolka
    4) Nejlepší oslava je pro mě ta, kde jsou tvoji nejbližší, úplně všichni, které máš ráda, a pak je jedno, co je za roční období nebo jaké je momentálně počasí. Já osobně hrozně ráda hraji společenské hry, takže na mé vysněné oslavě by nemohly chybět, pak mám ráda hodně jídla a hlavně bych se neobešla bez mého Krtkova dortu - je vynikající.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přeji štěstí v soutěži :)

      Vymazat
    2. 1.Ema Jacková
      2. emina313@gmail.com
      3. Ema Jacková
      4. V starom viktorianskom dome. Niekto hrá na klavír, šampanské v rukách a všetci v šatách v štýle Great gatsby.

      Vymazat
    3. To zní vážně skvěle! Přeji štěstí v soutěži :-)

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)