28. prosince 2016

RECENZE: Všem klukům, které jsem milovala

Knížka Všem klukům, které jsem milovala je krásná romantická slaďárna, kterou určitě všichni znáte.

Já jsem se ke knížce dostala na začátku prázdnin a přistupovala jsem k ní s malinkým odporem. Slyšela jsem na ní jen chvály, ale sama jsem od děje neočekávala nic moc zvláštního. Musím uznat, že mě knížka překvapila příjemně, ale zase nějaký "bum" to nebyl. Děj je zajímavý, ale něco tomu chybělo. Začetla jsem se někde u 8 kapitoly, ale kdybych měla po ruce jinou knihu s napínavějším příběhem, asi tuhle ani nedočtu. Na konci mě děj vtáhnul více a rozhodla jsem se přečíst si i druhý díl.


Ale nechci vás odradit od přečtení knížky, protože každý má rád něco jiného! Pro mě to byla spíše odpočinková četba, ale pokud čtete rádi romantické knížky o teenagerech tak se vám líbit bude. Doporučuji všem holkám, co zbožňují romanťárny, protože tahle z těch které jsem přečetla, patří mezi ty lepší.


Knížka vypráví o dívce jménem Lara Jean, která žije jen se svým tatínkem a dvěma sestrami, protože maminka ji zemřela, když byla Lara Jean malá. Po mamince jí zbyla jedna krabice na klobouky, do které si schovávala milostné dopisy. Jenže to nebyly dopisy, které by dostala od nějakých kluků! Lara Jean totiž vždy když se do někoho zamilovala, napsala dopis o tom, co ke chlapci cítí, dala ho i do obálky a nadepsala adresou, ale nikdy dopisy nikomu neposlala, ani neukázala, prostě je jen schovala do krabice na klobouky.
Jenže jednoho dne je krabice prázdná a Lara Jean zjišťuje, že dopisy někdo klukům rozeslal. A tím začne pěkná a jedinečná zápletka!

Na databázi knih jsem dala 3 hvězdy z 5.


4 komentáře:

  1. Anonymní28 prosince

    Tak nezní to tak špatně, ale jelikož už nejsem teenager, tak pro mě asi kniha není určena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono podle mě nezáleží na tom pro koho byla knížka určena, ale na tom, koho knížka zaujme! Pokud tě zaujala, určitě si ji přečti!

      Vymazat
  2. Knihu jsem četla, nebyla nic moc a zklamala mě. Každopádně druhý díl jsem se rozhodla přečíst a ten je už dobrý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máte pravdu! Druhý díl, už jsem přečetla a taky se mi líbil více než tento. Je to docela zajímavé, protože to je většinou opačně, líbí se mi první díl, ale pokračování už by být nemuselo...

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)