28. prosince 2016

Mám nové knížky! -unboxing

Co se skrývá v balíčku? Tenhle balíček mi přišel včera večer, ale já jsem ho rozbalila až dnes, protože jsem chtěla vše nafotit!


Už mám doma svojí lásku :-* Konečně dorazila knížka Šťastně až na věky, na kterou se těším už od té doby, co vyšla v originále.


Z té obálky jsem úplně unešená! Na fotkách jsem ji viděla asi stokrát, ale když jsem ji držela v ruce připadala mi nádherná! :-*



Nikdy jsem neviděla zadní stranu knihy! Je dokonalá!


Knížka má nádhernou ilustraci a obsahuje i mapy paláce, dokonce v ní najdete i scény, které v selekci nebyly.


Už se nemůžu dočkat, až se do téhle krásky začtu!


10 komentářů:

  1. Anonymní28 prosince

    Obálky těchto knih jsou skutečně nádherné, ale samotný obsah mě moc nebaví Nějak jsem ani jedné z knížek od Kiery nemohla přijít na chuť...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, že se tyto knihy nemohou líbit všem. Ale já jsem z každé naprosto nadšená a věřím, že budu i z této.

      Vymazat
  2. Anonymní28 prosince

    Ahoj máš hezký blog a velmi pěkně provedenou recenzi. Tuhle knihu si chci taky koupit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-* Určitě si jí kup je doopravdy nádherná.

      Vymazat
  3. Anonymní28 prosince

    Moc se ti to povedlo, líbí se mi fotky, popisky, knihy prostě vše na tomto článku. Máš i pěkný blog. Unboxingy dělej častěji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Je to od tebe pěkné. Jsem ráda, že se ti líbí.

      Vymazat
  4. Anonymní28 prosince

    To s tím odkrytím obálky té knihy bylo tak zajímavé a nápaditéé!!! Já sám vím že sem to uhodl, jelikož jsem danou knihu viděl včera. Jinak zaujala mně ta dvojstránková ilustrace, jsem moc rád že si jí vyfotila.

    OdpovědětVymazat
  5. Anonymní28 prosince

    Obálky jsou naprosto dokonalé! :) Celou sérii bych si ráda časem pořídila (dokonalost sama) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě si je kup jsou doopravdy nádherné.

      Vymazat

Děkuji za komentář :-)