22. října 2018

Knižní TAG: Buď..., anebo... #2

Minulý knižní TAG Buď..., anebo... měl opravdu veliký úspěch a mě moc bavilo ho psát, takže jsem se rozhodla udělat ještě pokračování! Takže tady máte dalších 10 zapeklitých otázek a moje odpovědi. Některé otázky jsou inspirované články z blogu Blog (bohémské) bohemistky a ostatní jste vymysleli vy na instagramu. Tak tedy jdeme na to!

Umět se převtělit do knižní postavy, nebo cestovat mezi dimenzemi?
Tohle je jedna z nejtěžších otázek z těch všech! Obě dvě možnosti jsou skvělé... Nakonec jsem se rozhodla pro knižní postavy, protože bych opravdu chtěla prožít některé příběhy. A cestování dimenzemi mi přijde na jednu stranu docela děsivé, nevím proč, ale bála bych se těch jiných variant mého života....

Číst buď pořád dokola mých dvacet oblíbených knížek, anebo nikdy nemít možnost žádnou knihu přečíst dvakrát?
Já dvakrát možná doposud nepřečtla nic, i když to u hodně knih plánuji. A je tolik skvělých příběhu, které jsem četla a ještě číst chci, že by to na dvacet ani náhodou nestačilo..

Číst buď skvělý příběh s divným koncem, anebo divný příběh se skvělým koncem?
Já nevím! Proč mi to dnes přijde tak těžké? Představa, že by jedna z mých oblíbených knih, které jsem milovala hned během čtení pak najednou končila podivně se mi vůbec nelíbí! Takže bych si raději protrpěla divnou knihu a užila si alespoň tek skvělý konec.

Moci číst buď jen svůj oblíbený žánr, nebo všechny žánry, kromě svého oblíbeného?
Jen ten jeden, můj oblíbený! Byla by škoda nemít možnost číst nic dalšího, ale na svoje oblíbené prostě nedám dopustit! Teď je problém vybrat si ten oblíbený... :D Čtu především young adult nebo sci-fi... Obojí miluju, ale nakonec bych brala young adult.

Mít buď svou oblíbenou knižní superschopnost, anebo supertechnologii?
Superschopnost! Superschopnost! Superschopnost! Ale opravdu netuším kterou... :D

Mít seznam všech knih, které jsem za svůj život přečetla, anebo mít navždycky svou první oblíbenou knížku?
A proč bych jako nemohla mít obojí?! Chápu, no... :D Tak tedy oblíbenou knihu, abych na ní mohla pořád chodit koukat do své knihovny.

Zjistit, že můj nejlepší kamarád nesnáší mou oblíbenou knihu, anebo že můj nepřítel má stejnou oblíbenou knihu jako já?
Nevadilo by mi se s mým nejlepším kamarádem v tomto lišit, i když bych mu neustále říkala spoustu důvodů, proč tu knihu musí milovat! Ale vážně by mi dost vadilo, mít něco takhle soukromého a pro mě důležitého společné s nepřítelem.

Muset číst povinnou četbu, nebo nikdy nesmět číst klasiku?
Upřímně mě povinná četba občas deptá. :D Jsem už ve třeťáku a mám přečtených teprve pět knížek! Ale teď jsem dočetla Bílou nemoc a úplně mě zaujala a opravdu mě bavila. A u toho mi došlo, že chyba byla hlavně v tom nucení se do čtení... Protože jsem u některých knih opravdu ráda, že jsem je poznala, byla by škoda nikdy klasiku nesmět číst!

Harry Potter nebo pán prstenů?
Tady je to trochu vtipné. :D Pána prstenů jsem viděla moc malá a bála se toho, takže ho od té doby nemám ráda a nikdy jsem ho neviděla znovu. No a Harryho jsem zase viděla teprve před rokem, ale naprosto jsem si ho zamilovala! Takže Harry na sto procent! 

Mít v měsíci jeden den jen na čtení a nikdy jindy nečíst, nebo smět číst každý den, ale jen půl hodiny?
Půl hodinka denně není zrovna moc, ale myslím, že by to celkem šlo přežít. Poslední dobou totiž nemám náladu zalézt do postele na celý den a jen číst, jak jsem to dělala dříve a čtu vždy chvíli. 


Doufám, že se vám článek líbil! Psaní mě opravdu hodně bavilo a ráda budu psát tagy častěji. Budu ráda, když mi dáte vědět v čem se mnou souhlasíte a v čem v žádném případě. :D


Knižní TAG: Buď..., anebo... #1

10 komentářů:

  1. Ty otázky jsou dost těžké! Až na žánr, tam bych určitě volila svůj oblíbený! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opravdu zajímavé a hoodně těžké otázky :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezký tag! Dlouho přemýšlím, že nějaký taky udělám, ale stále se k tomu nemůžu rozhoupat. A asi půjdu proti většině, ale mně připadala těžká jen jedna otázka. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně souhlasím s tebou s tím Harrym Pottrem :D
    Moc pěkný nápad na tag!:)

    OdpovědětVymazat
  5. velmi pěkný a zajímavý tag

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)