14. července 2018

RECENZE: 12 Kroků ke štěstí "JAK BÝT ŠTASTNÝ?"



Každý člověk si přeje být šťastný, pro každého znamená štěstí něco jiného a každý by toto slovo definoval úplně jinak. Myslím si, že všichni by si měli přečíst knihu, o které vám teď napíšu recenzi, protože každý si z ní vezme něco jiného, někdo využije všech jejich 12 rad, někdo třeba jen 7 jako já, ale i to vám může neuvěřitelně pomoct k tomu být šťastnější. 

Asi jste pochopili, že knížka 12 kroků ke štěstí je skutečně "návod" na to, jak být šťastnější. Chápu, že málo kdo tomu bude věřit, ale knížka je opravdu plná dobrých rad, které se dají jednoduše aplikovat do každodenního života a pak se díky tomu cítit lépe. 


Mně osobně 3 rady pomohly hrozně moc a jsem strašně ráda, že jsem si tyto konkrétní tři přečetla, protože ať mi budete věřit nebo ne, změnili dost zásadní věci v mém životě a jsem za to vděčná. Pak další 4 se mě taky hodně týkali a snažím se je aplikovat do svého života. Ze zbylých 5 se mě některé netýkali vůbec a některé jen okrajově, ale jiných lidí se zase týkají hodně. Vzhledem k tomu, že nikdy nečtu takové ty knihy "k lepšímu" životu, protože mě toto téma nikdy nezaujalo, bála jsem se, že tahle kniha bude téměř o ničem. Ale byla neuvěřitelná a hodně mi toho dala.

Knížka se čte hodně jednoduše čte díky jejímu zpracování. Před každým krokem najdete nádhernou, vtipnou ilustraci a úvod k tomu kroku. Kapitolky, tedy kroky ke štěstí jsou krátké a velice pěkně sepsané. A celková grafika je tak moc krásná, že je opravdu radost knihou listovat.

Tahle kniha není kniha, kterou si přečtete za jeden večer. Je to kniha, která má zhruba 80 stran, ale i tak jsem jí četla půl roku a to protože jsem se nad každým krokem potřebovala zamyslet a urovnat si ho v hlavě. Myslím si, že každý z vás by si měl knihu přečíst, protože nikdy nevíte co v ní můžete objevit za kouzla. :) 

Já jsem knihu dostala k recenzi od nakladatelství GRADA za což moc děkuji, protože bych se do ní sama od sebe asi nepustila, což by byla veliká škoda, možná dokonce chyba. Knížku seženete TADY! Od GRADY mi přišel další balíček úžasných knížek a vy se rozhodně můžete těšit na unboxing. 

6 komentářů:

  1. Musím říct, že mě kniha hodně zaujala. Přeci jen, šťastný chce být každý. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Samozřejmě, že chce :) Jsem ráda, že tě zaujala!

      Vymazat
  2. Teď jsi mi úplně připomněla, když jsme ve škole psali úvahu na téma štěstí. To byly teprve návody a cíle! Netušila bys, kolik náctiletých studentů základní školy si přeje, aby vyhořela. :D
    Já tyhle typy knih moc nevyhledávám, ale nepopírám, že mohou být užitečné. Opět povedená recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej :D To mě pobavilo! Děkuji moc, jsem ráda, že se ti líbila.

      Vymazat
  3. Páni, zní to zajímavě! :) Mám ráda podobné motivační knihy, které vedou k zamyšlení... a ilustrace ty jsou taky moje! :)

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)