8. března 2018

Antistresové omalovánky

Antistresové omalovánky se v poslední době staly naprostým fenoménem a téměř každý je někdy vyzkoušel, nebo o nich alespoň slyšel. I já jsem byla hodně zvědavá na to, jaké to je, chvíli si jen tak malovat a relaxovat. Dlouho jsem plánovala, že je vyzkouším a teď jsem získala úžasnou příležitost, které jsem musela využít. Nedávno jsem navázala novou spolupráci s Gradou a když jsem při procházení jejich stránek zjistila, že mají ten největší výběr, jaký jsem kde viděla, rozhodla jsem se, je o omalovánky poprosit a napsat vám o nich. 

Pokud vůbec nevíte, o co jde, tak antistresové omalovánky, jsou něco jako omalovánky pro dospělé, které mají hlavně umožnit klid a relaxaci. Při malovaní se člověk zaměří na přesné vykreslení jednotlivých linií a tím se odreaguje a zbaví stresu. V dnešní celkem uspěchané době spousta lidí neumí odpočívat, ale díky malování se dokáží zaměřit pouze na tu jednu věc a soustředit se.

Mne se vybarvování hodně zalíbilo a rozhodně bych vám to doporučila. Nejčastěji maluju večer, když mám hotové všechny svoje povinnosti a pustím si k tomu svoje oblíbené písničky. Opravdu si u toho odpočinu, baví mě to a celkově jsem klidnější. Zjistila jsem, že spousta lidí vybarvuje i u přednášek nebo poslouchání audioknih, protože se mozek údajně dokáže lépe soustředit. Tahle metoda mi moc nevyhovuje, ale každý to máme jinak. 

Po vyzkoušení antistresových omalovánek o nich můžu určitě říct, že během malování se po celém dni zklidníte, zrelaxujete a pročistíte si myšlenky. Celkově jsem z nich hodně nadšená a do budoucna chci vyzkoušet jiné vzory.

Velká výhoda je, že můžete malovat, i když vůbec neumíte kreslit. Já jsem naprostý antitalent na kreslení, takže to musím potvrdit. Jediné, co je potřeba, je soustředit se a snažit se být kreativní. Důležité je, aby se výsledky líbili vám a dařilo se vám relaxovat, nikdo nehodnotí vaše díla.

Nejlepší je, že na stránkách Grady je neuvěřitelný výběr všemožných námětů. Oceán, džungle, Vánoce, květiny, města a spousta dalších. Hodně velký úspěch měli i antistresové omalovánky ke knížce a seriálu Hra o trůny.  Určitě se podívejte na ten výběr, protože jich tam je tolik nádherných, že každého něco zaujme a jak říkám, určitě stojí to za to.

Já jsem si vybrala jedny z edice od Anastasie Cartis a to Kouzelné bytosti. Jsou neuvěřitelně nádherné a opravdu kouzelné. Protože se jedná o malou tenkou knížečku, můžu si jí vzít kamkoliv sebou. Druhé omalovánky jsem si vybrala právě ty ke Hře o trůny, které jsou naprosto ohromné. Jsou opravdu obrovské na hodně pevném papíře a hlavně je u každého obrázku i citát z knihy! Doporučuji je vám oboje všemi deseti! Moc děkuji, že mi Grada omalovánky poslala, protože jsem se jen díky Gradě zrelaxovala a uklidnila. :)

7 komentářů:

  1. Antistresové omalovánky mám ráda, vždycky se u nich uklidním. :) A ty tvoje vypadají vážně pěkně. :) Užij si omalovávání.

    OdpovědětVymazat
  2. Já antistresové omalovánky taky ráda vybarvuji, jsou skvělým pomocníkem při stresu :).

    OdpovědětVymazat
  3. S antistresovými omalovánky nemám žádné zkušenosti, ale maluji a kreslím ráda, takže je rozhodně nezavrhuji, jen jsem doposud neměla příležitost nějaké vyzkoušet.
    Ty omalovánky Hry o trůny mě lákají už delší dobu, narazila jsem na ně před několika týdny a pořád mám v hlavě takového malého červíka, který mně nahlodává a nutí mě se v myšlenkách k omalovánkám vracet :D
    Myslím, že nakonec podlehnu a skončí u mě na stole :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud podlehneš rozhodně to bude stát za to! :)

      Vymazat
  4. Mně taky pomáhá malování, abych se zbavila stresu. Miluju diamantové malování :-) . Je to kolikrát taková piplačka, že na nic jiného nemyslím. Krásně se u toho uvolním a zapomenu alespoň na chvíli na všechno, co mě trápí. Každý člověk by měl mít nějaký koníček a je úplně jedno, co to je. Prostě dělat chvíli něco, co vás fakt baví :-) .

    OdpovědětVymazat
  5. Už od svých 23 let sleduji ty nejnovější vychytávky pro děti, ale musím teda uznat že jsem vůbec nevěděla že už existují nějaké antistresové hračky pro děti. Je to něco co jsem se zase naučila když jsem se dívala na veřejnoprávní televizi na sama doma. Znáte ten pořad? A co jste zanedbali vy?

    OdpovědětVymazat

Budu moc ráda, když mi napíšeš nějaký komentář :)